Friday, May 17, 2024


سولانا که مدام اخبار پیشرفت‌ها و توسعه آن به گوش می‌رسد، در خبری جدید اعلام کرده است که با فایل کوین (FIL) همکاری جدیدی را آغاز می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از بیت کوین سیستمی، فایل کوین نیز خبر ادغام با Solana را منتشر کرد. طبق این بیانیه رسمی، هدف این همکاری افزایش قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری بلاکچین Solana با استفاده از قابلیت‌های ذخیره سازی غیرمتمرکز شبکه Filecoin است.

طبق این بیانیه، سولانا قصد دارد از Filecoin استفاده کند تا تاریخچه بلاک را در دسترس و قابل استفاده‌تر کند. این به نفع ارائه‌دهندگان زیرساخت، محققان، ایندکسرها، مرورگرهای بلاکچینی و همه کاربرانی است که نیاز به دسترسی به تاریخ بلاک‌ها دارند.

انتظار می‌رود این ادغام قابلیت ذخیره‌سازی داده‌های بیشتر و مقیاس‌پذیری و امنیت بالاتری را فراهم کند.

حساب رسمی فایل کوین در پلتفرم X اذعان داشت که ادغام سولانا با فایل کوین یک استفاده بنیادی از راه‌حل‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و گامی قابل توجه در جهت بهبود قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری بلاکچین سولانا است.

توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال فایل کوین همچنین اضافه کردند که این همکاری نشان‌دهنده قدرت شبکه‌های بلاکچین برای ایجاد اکوسیستم‌های قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر به نفع کاربران و توسعه‌دهندگان است.

ارز دیجیتال فایل کوین که زمانی به ۲۳۷ دلار با ارزش بازار حدود ۱۱ میلیارد دلار رسیده بود، با افزایش تعداد رمزارزهای در گردش، در حال حاضر با قیمت ۶.۲۸ دلار و ارزش بازار ۳.۲ میلیارد دلار معامله می‌شود.


#سولانا #در #یک #همکاری #جدید #از #فایل #کوین #برای #ذخیره #دادهها #استفاده #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply