Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهآلتکوین‌دیلی (Altcoin Daily)، یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال، اخیراً پیش‌بینی مایکل سیلر (Michael Saylor) را مبنی بر فراتر رفتن بیت کوین از سقف تاریخی خود و رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار، بررسی کرده است.

وی به تقاضای قابل توجه برای بیت کوین به واسطه ارائه صندوق‌های ETF این ارز دیجیتال اشاره کرد که بسیار بیشتر از مقدار تولیدی توسط استخراج‌کنندگان است.
انتظار می‌رود این افزایش تقاضا و رویداد هاوینگ که در آستانه آن هستیم، باعث هجوم مقدار قابل توجهی سرمایه به حوزه کریپتو شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


آلتکوین‌دیلی، علاوه بر بیت کوین، درباره فرصت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری در دیگر ارزهای دیجیتال، به‌ویژه اتریوم، صحبت کرده است.

اتریوم

اتریوم که مانند برادر کوچک‌تر بیت‌ کوین است، روز به روز محبوب‌تر می‌شود؛ به خصوص به این دلیل که شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ به آن علاقه‌مند هستند. این‌ شرکت‌ها قصد دارند امکان سرمایه‌گذاری در اتریوم را برای افراد عادی فراهم کنند. این موضوع می‌تواند باعث افزایش چشمگیر قیمت اتریوم شود.

سولانا

سولانا به عنوان یک بازیگر برجسته در حوزه کریپتو ظاهر شده است و می‌تواند در چرخه فعلی، رشد قابل توجهی را تجربه کند. این ارز دیجیتال با عملکرد چشمگیر و اکوسیستم کاربرپسند خود، توجه سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان را جلب کرده است که می‌تواند به پایداری عملکرد آن کمک نماید.

کاردانو و پولکادات

کاردانو و پولکادات به دلیل رویکردهای نوآورانه خود در فناوری بلاکچین شناخته می‌شوند. کاردانو از کیت توسعه پولکادات استفاده می‌کند. با این وجود، این دو پروژه ویژگی‌ها و برنامه‌های کاربردی منحصربه‌فردی را در بازار ارز دیجیتال ارائه می‌کنند.
پولکادات در آستانه به‌روزرسانی نسخه دوم خود قرار دارد که می‌تواند کاتالیزوری برای رشد قیمت آن باشد.

تزوس

تزوس به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌پذیری برای بیت کوین معرفی شد و در حال حاضر، تراکنش‌های سریع‌تر و کارمزد پایین‌تر را فراهم کرده است. بلاکچین قرارداد هوشمند لایه ۱ تزوس یک جایگزین غیرمتمرکز و با محوریت حفظ حریم خصوصی ارائه می‌کند و نیازهای روزافزون جامعه ارز دیجیتال برای راه‌حل‌های تراکنش کارآمد و ایمن را برآورده می‌سازد.

پرایوسی کوین‌ها و چین‌لینک

پرایوسی کوین‌ها مانند مونرو (XMR) و زی‌کش (ZEC)، در کنار پروژه‌هایی مانند چین‌لینک، نقش مهمی در تغییر شکل مدیریت دارایی ایفا می‌کنند. در پی استفاده از خدمات چین‌لینک که امکان ادغام یکپارچه دارایی‌های واقعی را در اکوسیستم‌های بلاکچین فراهم می‌کند، دوره جدیدی از امور مالی در حال گسترش است.

پروتکل AIT

پروتکل AIT نوعی ارز دیجیتال جدید است که از هوش مصنوعی (AI) برای انجام کارهای خاص استفاده می‌کند. هدف این پروژه تلاش برای هوشمندتر کردن فضای اینترنت و ایجاد مشاغل جدید است.


#آلتکوین #برتر #برای #سرمایهگذاری #در #هفته #آینده

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply