Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال نوترون (NTRN) در هفته‌های اخیر، عملکرد قیمتی مطلوبی را به نمایش گذاشته و بین ۰.۹۵۴ تا ۱.۴۱۸ دلار در نوسان بوده است. پس از افت چشمگیر از سقف قیمت، این ارز دیجیتال طی چند روز گذشته بار دیگر افزایشی ۱۵ درصدی را ثبت کرده است.

پیش‌بینی می‌شود که در صورت ادامه افزایش قیمت، سطوح مقاومت مهمی از جمله سطح ۱.۱۸۲ دلار، شکسته شوند.
با بررسی اندیکاتورهای مختلف درمی‌یابیم که آینده قیمت این ارز دیجیتال روشن است. اندیکاتور RSI و اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) نشان‌دهنده صعود قیمت در آینده هستند.

RamzarzRamzarzخرید سریع NTRN!
با یک کلیک نیوترون (NTRN) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NTRN


این اندیکاتورها بالاتر از سطح متوسط خود قرار دارند که نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و قدرت خریداران برای افزایش قیمت است.
گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که قیمت نوترون ممکن است در آخر هفته جاری افزایش یابد و به محدوده بالای ۱.۴۱ دلار برسد که افزایشی ۲۲ درصدی محسوب می‌شود. با این حال، سرمایه‌گذاران به امکان روبه‌رو شدن قیمت با مقاومت ۱.۱۸۲ دلار و نزول از این سطح آگاه هستند. در این صورت فرصت دوباره‌ای برای سرمایه‌گذاری در قیمت‌های پایین‌تر فراهم خواهد شد.
با این حال این نزول می‌تواند خطراتی نیز به همراه داشته باشد. در صورت تبدیل شدن حمایت ۰.۹۵۴ دلار به مقاومت، قیمت‌ کاهش بیشتری پیدا خواهد کرد و ممکن است تا ۰.۸۵۴ دلار سقوط کند.

طبق آخرین داده‌‌ها، در حال حاضر، قیمت نوترون با افزایشی ۲.۶۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱.۱۶ دلار رسیده است.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.


منبع

بی اچ نیوز




#احتمال #افزایش #۲۲ #درصدی #قیمت #این #رمزارز #جدید #در #روزهای #آتی

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply