Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت بلاکچینی ریپل اخیراً انتقال مشکوکی را انجام داده که توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است.
به گزارش پلتفرم ردیابی ویل آلرت (Whale Alert)، آدرس رسمی شرکت ریپل ۴۶٫۳۴ میلیون XRP به ارزش تقریبی ۲۴٫۷۵ میلیون دلار را به یک کیف پول ناشناس با برچسب rP4X2 انتقال داده است. این کیف پول معمایی که برای اولین بار در اکتبر سال گذشته، با انتقال اولیه ۷۰ میلیون XRP فعال شد، به دلیل حجم زیاد تراکنش‌هایش مورد توجه قرار گرفته است. این کیف پول در حال حاضر تقریباً ۵۰٫۷ میلیون XRP دارد که سؤالات زیادی را در مورد اهمیت آن در اکوسیستم ریپل ایجاد می‌کند.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که ریپل در حال حاضر دارای ذخیره بسیار کمی از توکن‌های XRP است. بر اساس داده‌های کاوشگر بلاکچین بیت‌هامپ (Bithomp)، ریپل در حال حاضر تنها ۲۷۰ توکن XRP، معادل ۱۴۷ دلار، دارد. با این حال، احتمال اینکه ریپل در آینده ذخیره XRP خود را افزایش دهد، بالا است.
علاوه بر این حرکت غیرمنتظره ریپل، یک نهنگ ناشناس هم ۲۷٫۱۰ میلیون توکن XRP، معادل ۱۴٫۵۷ میلیون دلار را به صرافی بیت استمپ (Bitstamp) انتقال داده است.
در هفته‌های اخیر، شاهد کاهش قیمت XRP بودیم که اکنون آن را به یک حمایت کلیدی رسانده که از ژانویه سال قبل پابرجا بوده است.
تراکنش عظیم و مرموز شرکت ریپل؛ ۴۶ میلیون XRP کجا رفت؟!از لحاظ تاریخی، این حمایت به عنوان یک نقطه قابل‌اعتماد برای بازیابی قیمت XRP عمل کرده است. با این حال، شرایط فعلی بازار که با عدم اطمینان و ترس همراه است، پیش‌بینی مسیر آتی قیمت این رمزارز را به یک کار چالش‌برانگیز تبدیل می‌کند.


منبع

کوین‌گیپ




#تراکنش #عظیم #مرموز #شرکت #ریپل #۴۶ #میلیون #XRP #کجا #رفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply