Saturday, May 18, 2024


پروژه آلت لیر (AltLayer) ایردراپ ۱۰۰ میلیون دلاری توکن ALT را برای کاربران اولیه خود انجام داده و دو پروتکل دیگر هم در حال برنامه‌ریزی برای ایردراپ‌های بزرگتری در روزهای آینده هستند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، آلت لیر، راه‌حل مقیاس‌پذیری اتریوم، اولین پروتکل از حداقل سه پروتکلی بوده که ایردراپ‌هایی با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار خواهند داشت.

فرآیند دریافت توکن آلت لیر (ALT) از روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) ساعت ۹ صبح به وقت جهانی آغاز شد. با تخصیص ۳۰۰ میلیون توکن در ایردراپ اولیه و با توجه به میانگین قیمت روزانه ۰/۳۲ دلاری ALT، ارزش کل این ایردراپ انجام‌شده در شرایط فعلی به حدود ۹۶ میلیون دلار می‌رسد.

استیک‌کنندگان پروژه سلستیا (Celestia) که به دنبال دریافت ایردراپ ALT هستند، باید مدت بیشتری صبر کنند، اما آلت لیر ادعا می‌کند که «تفاوت‌های فنی در مکانیسم دریافت» باعث به تاخیر افتادن توزیع پاداش‌ها بین کاربران سلستیا شده است.

ایردراپ آلت لیر در حالی انجام می‌شود که انتظار می‌رود چندین پروژه دیگر هم توکن‌های خود را در هفته آینده به کاربران واجد شرایط ارائه دهند.

توسعه‌دهنده رول آپ مولتی لیر Dymension خود را برای راه‌اندازی شبکه اصلی این پروژه در روزهای آینده آماده می‌کند و ۷۰ میلیون توکن DYM را بین استیک‌کنندگان سلستیا، هولدرهای توکن غیرقابل معاوضه (توکن NFT) Pudgy Penguin و همچنین فعالین در اکوسیستم‌های سولانا و اتریوم توزیع کرده است.

دوره دریافت ایردراپ Dymension برای کاربران واجد شرایط در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) به پایان رسید، یعنی هولدرهایی که کیف پول خود را برای دریافت این پاداش تایید نکرده‌اند، اکنون فرصت آن را از دست داده‌اند.

با توجه به داده‌های معاملات پرپچوال پیش از شروع بازار Dymension در صرافی غیرمتمرکز Aevo، ایردراپ DYM با قیمت‌ کنونی این توکن به طور کلی ارزشی بالغ بر ۲۱۰ میلیون دلار دارد.

در همین حین، صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر (Jupiter) مبتنی بر سولانا نیز تایید کرده که توکن JUP خود را در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) لانچ خواهد کرد.

در مجموع ۱ میلیارد توکن JUP در ایردراپ ژوپیتر توزیع خواهد شد و با توجه به اینکه این توکن در معاملات پرپچوال پیش از شروع بازار با قیمتی در حدود ۰/۴۱ دلار معامله می‌شود، این ایردراپ بر اساس قیمت‌های فعلی حدود ۴۱۰ میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

کاربران بیت کوین اوردینالز (Ordinals) نیز ممکن است واجد شرایط دریافت یک ایردراپ باشند. یکی از توسعه‌دهندگان پروتکل اوردینال با نام مستعار لئونیداس (Leonidas) از راه‌اندازی «Runestone» خبر داده است. Runestone یک طرح فیردراپ (Fairdrop) غیرمتمرکز محسوب می‌شود که برای پاداش دادن به کاربران اولیه پروتکل اوردینال طراحی شده است. فیردراپ برنامه‌ای است که در آن یک پروژه به شرکت‌کنندگان فعال اکوسیستم خود پاداش می‌دهد. این شرکت‌کنندگان کسانی هستند که آینده آن اکوسیستم واقعاً برایشان اهمیت دارد.

کاربرانی که به دنبال دریافت ایردراپ در پلتفرم X (توئیتر سابق) هستند، باید بسیار احتیاط کنند، زیرا این شبکه اجتماعی در حال حاضر مملو از حساب‌های کلاهبرداری شده است. این حساب‌های جعلی به نام صفحات رسمی شرکت‌های کریپتویی که اخیراً ایردراپ خود را انجام داده‌ یا بزودی انجام خواهند داد ایجاد می‌شوند و قصد فریب مردم را دارند. این صفحات پست‌های تقریباً یکسانی را با صفحات رسمی بارگذاری می‌کنند و اینگونه نشان می‌دهند که با وب‌سایت‌های «دریافت ایردراپ» در ارتباط هستند، اما معمولاً به قصد تخلیه کیف پول کاربر فعالیت می‌کنند.

cointelegraph.com


#فصل #ایردراپ #آغاز #شد #بررسی #ایردراپ #پرسروصدای #این #روزها

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply