Tuesday, May 21, 2024


شرکت‌کنندگان کمپین Galxe و هولدرهای NFT این پروژه بیش از ۷۰ درصد از ۳۰۰ میلیون توکن ALT اختصاص داده شده به این ایردراپ را دریافت خواهند کرد.

به گزارش والکس و به نقل از thedefiant، آلت لیر (AltLayer)، یک پروژه بلاک چینی فعال در زمینه شبکه‌های رول آپ (Rollup)، جزئیات تخصیص ایردراپ خود را قبل از لانچ توکن بومی ALT مشخص کرده است. این ایردراپ به حامیان و شرکای اولیه‌ای که نقش مهمی در رشد این پروژه داشته‌اند، پاداش داده می‌شود.

کاربران واجد شرایط عبارتند از هولدرهای NFT این پروژه، شرکت‌کنندگان کمپین Altitude، ری‌استیکرهای EigenLayer، شرکای اکوسیستم EigenLayer و استیک‌کنندگان شبکه سلستیا (Celestia). در مجموع ۳۰۰ میلیون ALT، معادل ۳ درصد از کل عرضه این توکن ایردراپ خواهد شد.

تخصیص ایردراپ توکن ALTتخصیص ایردراپ توکن ALT
تخصیص ایردراپ توکن ALT

منظور از هولدرهای NFT تنها کسانی هستند که مجموعه‌های OG Badge و !Oh Ottie پروژه AltLayer را دریافت کرده‌اند. شرکت‌کنندگان کمپین Galxe که به طور فعال با محصولات اولیه AltLayer در ارتباط بوده‌اند نیز بخشی از توکن‌های ALT را دریافت خواهند کرد.

شرکت‌کنندگان کمپین Altitudeشرکت‌کنندگان کمپین Altitude
شرکت‌کنندگان کمپین Altitude

ری‌استیکرهای EigenLayer هم توکن‌های ALT را بر اساس امتیاز استیک مجدد خود دریافت می‌کنند و برای واجد شرایط بودن در این زمینه کاربر به حداقل ۷۲۰ امتیاز نیاز دارد. AltLayer همچنین به پاس قدردانی از حمایت مستمر تیم EigenLayer و شرکای این اکوسیستم بخشی از ایردراپ خود را به آن‌ها اختصاص داده است.

سطوح امتیازات ری‌استیکرهای EigenLayerسطوح امتیازات ری‌استیکرهای EigenLayer
سطوح امتیازات ری‌استیکرهای EigenLayer

این ایردراپ در تاریخ‌های بعدی در دسترس استیک‌کنندگان سلستیا قرار خواهد گرفت.

برداشت این توکن‌ها از تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. هر توکنی که برداشت نشود به خزانه AltLayer بازخواهد گشت.

لازم به ذکر است که این ایردراپ برای ساکنان مناطقی از جمله ایالات متحده، کانادا، چین و کشورهایی که تحت تحریم‌های اقتصادی جامع در سطح کشور یا منطقه قرار دارند، در دسترس نیست.


#جزییات #ایردراپ #مورد #انتظار #AltLayer #مشخص #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply