Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گفته تحلیلگران، با وجود این که احتمال ارائه صندوق ETF اسپات ریپل (XRP) در آینده وجود دارد، نباید به این زودی‌ها منتظر آن بود.
تحلیلگران عنوان کرده‌اند که ریپل یک پرونده باز در دادگاه دارد که مربوط به درگیری حقوقی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. از طرفی، فقدان یک صندوق ETF آتی برای ریپل، احتمال تأیید صندوق ETF اسپات آن را کاهش می‌دهد.
تاونسند لنسینگ (Townsend Lansing)، مدیر محصول شرکت کوین‌شیرز (CoinShares)، توضیح داد که تأیید صندوق ETF اسپات ریپل تنها در صورتی امکان‌پذیر است که SEC قبول کند XRP زیرمجموعه اوراق بهادار محسوب نمی‌شود.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در جولای 2023، قاضی پرونده حکم داد که توکن XRP وقتی در بازار ثانویه به فروش می‌رسد، اوراق بهادار محسوب نمی‌شود، اما این موضوع در مورد خرید‌های سازمانی صادق نیست. این درگیری حقوقی همچنان ادامه دارد و جلسه بعدی دادگاه در 23 آوریل تشکیل خواهد شد.
اسکات جانسون (Scott Johnsson)، کارشناس حوزه ETF، معتقد است که راه‌اندازی صندوق ETF ریپل تنها در صورت تغییر رییس SEC امکان‌پذیر خواهد بود. جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیلگر ETF بلومبرگ نیز اعتقاد دارد که نباید در آینده‌ای نزدیک منتظر صندوق ETF ریپل باشیم. با این حال، بدبینی تحلیلگران در هفته‌های اخیر موجب ناامیدی طرفداران مشتاق XRP نشده است.
فارغ از اینکه صندوق ETF ریپل تأیید خواهد شد یا خیر، توجه فعالان بازار به تأیید احتمالی صندوق ETF اتریوم در ماه می معطوف است. تحلیلگران شانس تأیید چنین صندوقی را 70 درصد دانسته‌اند.


منبع

کوین تلگراف




#کارشناسان #بازار #به #این #زودیها #منتظر #ETF #اسپات #ریپل #نباشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply