Thursday, May 16, 2024


کارشناس پنترا کپیتال (Pantera Capital) شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی که در بازار ارزهای دیجیتال فعال است، اعتقاد دارد که بازار ارزهای دیجیتال کنونی با بازار سه سال پیش متفاوت است.

به گزارش والکس و به نقل از DailyHodl، کازمو جیانگ (Cosmo Jiang) مدیر پورتفولیوی استراتژی‌های نقدینگی Pantera Capital و مدیر محتوای Erik Lowe در پست وبلاگ جدیدی عنوان کرد که روند صعودی سال ۲۰۲۱ تا حدی ناشی از “تبلیغات سوداگرانه” بوده است.

او ادامه داد که این رالی به طرز قابل توجهی با بازار صعودی قبلی متفاوت است. اوج سال ۲۰۲۱ شاهد ریزش عظیمی در توکن‌های برتر بود. ۱۴ رمزارز از ۲۰ کوین برتر که در اوج رونق عرضه اولیه کوین (ICO) در سال ۲۰۱۷ به این جایگاه رسیده بودند، بلافاصله پس از پایان روند صعودی ۲۰۲۱ از جمع ۲۰ توکن برتر خارج شدند. سیزده مورد از این توکن‌های سقوط کرده، در حال حاضر میانگین جایگاه ۱۲۳ را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص داده‌اند. در واقع تنها Tron در حال حاضر در جمع ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد. در حال حاضر جایگزین این ۱۴ پروژه، رمزارزهایی هستند که در سال ۲۰۱۷ وجود نداشته‌اند.

طبق گفته این کارشناس، رمزارزهای برتر در چرخه صعودی امسال دارای ثباتی هستند که این روند صعودی را از دوره بولران ۲۰۲۱ متمایز می‌کند.

در این دوره تمام شش رمزارز برتر بازار که ۸۳ درصد از مارکت کپ بازار کریپتو را تشکیل می‌دهند، با شش رمزارز برتر دوره قبلی یکسان هستند. جالب‌تر آنکه ۱۴ توکن برتر بولران ۲۰۲۱، در بین ۲۰ توکن برتر باقی ماندند.

به گفته کارشناس شرکت پنترا کپیتال، تنها بیت کوین است که در تمام دورهای صعودی بازار کریپتو، جایگاه خود را قدرتمندانه حفظ کرده است.

او اضافه می‌کند که در دوازده سالی که از زمان راه‌اندازی لایت‌ کوین می‌گذرد، تنها چهار توکن جایگاه دوم را داشته‌اند: لایت‌کوین، ریپل، اتریوم و بیت‌ کوین کش. البته بیت کوین کش فقط یک روز در این جایگاه قرار داشت! برعکس این رمزارزها بیت کوین همیشه جایگاه اول را حفظ کرده است.


#پنترا #کپیتال #بازار #صعودی #حال #حاضر #با #بولران #سال #متفاوت #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply