Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهطی یک اتفاق بی‌سابقه، فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو (SHIB) شاهد افزایش شگفت‌انگیز ۱،۱۰۰ درصدی بوده است. داده‌های پلتفرم ردیابی IntoTheBlock نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش تراکنش‌های SHIB نهنگ‌ها (به ارزش ۱۰۰ هزار دلار و بیشتر) رشد قابل‌توجهی داشته و به ۸۳٫۸۶ میلیون دلار رسیده است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در این بازه زمانی کوتاه، مجموعاً ۱۰٫۳۶ تریلیون توکن SHIB از طریق ۵۷ تراکنش دست به دست شده است. این آمار و ارقام در تضاد کامل با اعداد روز قبل است که در آن، تنها ۱۲ تراکنش بزرگ SHIB انجام شد و حجم کل توکن‌ها از یک تریلیون واحد هم فراتر نرفت.
انتقال ۱۰ تریلیون شیبا در زمان ریزش بازار! نهنگ‌ها چه برنامه‌هایی در سر دارند؟چیزی که افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو را جالب توجه‌تر می‌کند، وقوع آن در بحبوحه ریزش قیمت‌ها است. بر اساس داده‌های بازار، شیبا اینو در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸۶ دلار معامله می‌شود که یک افت ۵٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته دارد.
پیش‌ از این و در طول افت قیمت‌ها در روز جمعه گذشته، قیمت شیبا اینو تا محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۸۸ دلار کاهش یافته بود. شایان ذکر است که در نتیجه ریزش اخیر قیمت‌ها، شیبا اینو افت قابل‌توجهی نسبت به کف روز جمعه نداشته و در بازه زمانی یکسان، فعالیت نهنگ‌ها در این محدوده یک رشد تقریبا دو برابری داشته است.
از این رو، تحلیلگران و فعالان بازار اکنون این سوال را مطرح می‌کنند که آیا قیمت شیبا اینو در این محدوده به کف رسیده است؟ و آیا دو برابر شدن فعالیت نهنگ‌ها در این منطقه، نشانه بازگشت صعودی است؟





#انتقال #۱۰ #تریلیون #شیبا #در #زمان #ریزش #بازار #نهنگها #چه #برنامههایی #در #سر #دارند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply