Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهآخرین گزارش شرکت کوین‌شیرز (CoinShares) نشان می‌دهد که در هفت روز گذشته بخشی از سرمایه‌ سازمانی از محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین خارج شده است.
طبق این گزارش که در ۲۲ ژانویه منتشر شد، سرمایه‌گذاران سازمانی در حال کاهش سرمایه‌گذاری خود روی بیت کوین هستند و طی هفته گذشته در مجموع، ۲۴.۷ میلیون دلار سرمایه از محصولات مرتبط با این ارز دیجیتال خارج شده است.
حجم معاملات محصولات ETF نیز به شدت در حال افزایش است و در هفته گذشته، مجموعاً به ۱۱.۸ میلیارد دلار رسیده که برابر با ۶۳ درصد از کل حجم معاملات بیت کوین در صرافی‌های معتبر است. کوین‌شیرز تاکید کرد که سرمایه، در حال خروج از صندوق‌های ارائه‌دهندگان قبلی ETF و ورود به محصولات ارائه‌دهندگان جدید‌تر است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات کوین‌شیرز بیان داشت که ارائه‌دهندگان قبلی که صندوق خود را با هزینه‌های بالاتری راه‌اندازی کرده بودند، متضرر شدند و ۲.۹ میلیارد دلار سرمایه از صندوق‌های آن‌ها خارج شد. این در حالی بود که مجموعاً ۴.۱۳ میلیارد دلار سرمایه به سمت صندوق‌های ETF تازه ارائه شده سرازیر شده است.
کاهش تقاضای سازمانی برای محصولات بیت کوین با کاهش علاقه سازمانی برای محصولات اتریوم همزمان بود. طی هفته گذشته، ۱۳.۶ میلیون دلار سرمایه از محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم نیز خارج شد.
داده‌های جدید منتشرشده توسط کوین‌شیرز، تأثیر صندوق‌های ETF بیت‌کوین را بر بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد. ارزش کل بازار ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۳.۴ درصدی به ۱.۵۹ تریلیون دلار رسیده است.


منبع

کوین‌تلگراف




#گزارش #جدید #کوینشیرز #سرمایهگذاران #سازمانی #در #حال #ترک #بازار #هستند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply