Tuesday, May 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا تداوم اصلاحات در بازار کریپتو، قیمت بیت کوین به زیر سطح روانی ۴۰ هزار دلار کاهش یافته است. با این حال، طبق نظر شرکت رتبه‌بندی مالی وایس (Weiss)، به دلیل برخی از عوامل، این روند نزولی ممکن است محدود شود.
به گفته شرکت وایس، اولاً، هجوم سرمایه‌ سازمانی توسط سرمایه‌گذاران سنتی به ETFهای اسپات بیت کوین، می‌تواند این روند کاهشی را محدود کند. طبق گزارش CC15Capital در ۲۳ ژانویه، علی‌رغم خروجی‌های قابل‌توجه از صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل، ۲۷،۷۱۷ واحد بیت کوین، معادل تقریبا ۱٫۱ میلیارد دلار، از زمان راه‌اندازی ETFهای اسپات به صورت خالص خریداری شده است.
ثانیاً، هاوینگ آتی بیت کوین در اواخر آوریل یا اوایل می، که منابع جدید BTC را به نصف کاهش می‌دهد، جنبه‌های منفی را محدود می‌کند. با وجود ۱۹٫۶ میلیون بیت کوینی که در حال حاضر در گردش است، این رویداد یک شوک عرضه را ایجاد خواهد کرد. با این حال، قیمت‌ها معمولاً شش ماه پس هاوینگ شروع به افزایش می‌کنند، بنابراین ممکن است افزایش فوری وجود نداشته باشد.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


چرخه‌های بازار کریپتو سومین دلیلی است که وایس به آن اشاره کرده است. خود چرخه چهار ساله کریپتو از نظر تاریخی دقیقاً در همین زمان با یک انفجار قیمتی همراه بوده است. معمولاً در اواسط چرخه و بین اوج‌های اصلی، یک اوج کوچک‌تر ثبت می‌شود که به نظر می‌رسد این اتفاق در ۱۰ ژانویه، زمانی که قیمت بیت کوین به ۴۸،۵۰۰ دلار رسید، رخ داده است.
در همین حال، یک اصلاح ۳۰ درصدی هم پیش‌بینی شده که می‌تواند قیمت بیت کوین را به محدوده ۳۴ هزار دلار بازگرداند. در ۲۳ ژانویه، یکی از تحلیلگران شرکت گلس‌نود با نام Checkɱate، نموداری را منتشر کرد که نشان‌دهنده میزان کاهش قیمت در چرخه‌های قبلی است.
۳ عاملی که می‌توانند از سقوط شدید قیمت بیت کوین جلوگیری کنند!
بنابراین، ممکن است قبل از شروع دوباره روند صعودی، شاهد افت بیشتری باشیم.


منبع

بی‌این کریپتو




#عاملی #که #میتوانند #از #سقوط #شدید #قیمت #بیت #کوین #جلوگیری #کنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply