Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر بحبوحه رشد اخیر سلستیا (TIA) که قیمت آن را به بالاتر از ۲۰ دلار رساند، تحلیلگران شرکت تحقیقاتی مساری (Messari) پیش‌بینی می‌کنند که با افزایش فعالیت‌ها و پروژه‌های مستقر در این پلتفرم، این ارز دیجیتال ممکن است شاهد رشد بیشتری باشد.

کونال گوئل (Kunal Goel)، تحلیلگر ارشد مساری، در توییتی عوامل موثر در رشد شبکه سلستیا را توضیح داده است. به گفته گوئل، سلستیا در مقایسه با شبکه‌هایی که خدمات مشابه ارائه می‌دهند، هزینه‌ بسیار پایینی دارد.
تاکنون Manta تنها مجموعه‌ای است که در شبکه سلستیا راه‌اندازی شده است. با این حال، انتظار می‌رود که تا چند هفته دیگر، بلاکچین‌های لایه دو بیشتری وارد بازار شوند، از جمله مجموعه‌هایی مانند Dymension و Saga.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


با پیش‌بینی ایردراپ‌های آتی، این تحلیلگر تخمین می‌زند که استیک‌کنندگان TIA شاهد دریافت مشوق‌های بیشتری باشند که همه این‌ها، می‌توانند به عنوان یک محرک رشد برای سلستیا عمل کنند.
سلستیا که تقریباً سه ماه پیش شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کرد، از آن زمان تاکنون موفقیت‌های چشمگیری داشته است. به طور خاص، فعالیت‌های مرتبط با استیکینگ و ایردراپ، علاقه کاربران به این شبکه را افزایش داده است.
از زمان ایردراپ TIA در ماه اکتبر، ارزش این ارز دیجیتال چندین برابر شده است. علی‌رغم رکود بازار بیت کوین، قیمت سلستیا همچنان فشارهای نزولی را نادیده گرفته و در یک ماه گذشته، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. ارزش بازار سلستیا در حال حاضر حدود ۲٫۷۵ میلیارد دلار است.


منبع

کوین ادیشن




#پیشبینی #مساری #درباره #آینده #سلستیا #پاداش #بیشتری #در #انتظار #دارندگان #TIA #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply