Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم‌کوین سگ کلاه‌دار (WIF) که یک توکن مبتنی بر شبکه سولانا است، در دو هفته گذشته از نظر قیمت یکی از بهترین عملکرد‌ها را داشت و ارزش بازار آن نیز برای مدت کوتاهی به بیش از ۴۵۰ میلیون دلار رسید.

در همین راستا، تصمیم گرفتیم از ربات هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) بپرسیم که آیا روند صعودی این توکن در طول سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت و آیا این توکن می‌تواند از شیبا (SHIB) پیشی بگیرد یا خیر؟
چت‌جی‌پی‌تی عنوان کرد که اگر فعالیت طرفداران WIF (از جمله توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران) تقویت شود، احتمال افزایش قیمت آن وجود خواهد داشت.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در حال حاضر، شیبا اینو متعهدترین جامعه را در میان میم‌کوین‌ها در اختیار دارد و بعد از آن، دوج‌کوین (DOGE) در رده دوم قرار گرفته است. افزایش موارد استفاده و کاربرد نیز به عنوان عناصر اصلی افزایش قیمت WIF عنوان شدند.
همچنین، روندهای مطلوب بازار، تغییرات نظارتی و مشارکت‌های استراتژیک هم می‌توانند ارزش بازار WIF را افزایش دهند. در آخر، چت‌جی‌پی‌تی به تأثیر رفتار سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود در صورتی که جریان سرمایه به سمت این توکن سرازیر شود، قیمت آن پتانسیل صعود تا پایان سال را خواهد داشت.
در حال حاضر، ارزش بازار شیبا تقریباً ۵.۵ میلیارد دلار است، به این معنی که WIF هنوز مسیر طولانی برای تصاحب جایگاه آن دارد.
قیمت توکن WIF که در اواسط دسامبر به بازار عرضه شد، ماه گذشته به طور تصاعدی افزایش یافت و چند روز قبل از کریسمس به ۰.۳۲ دلار رسید. با این حال، قیمت آن در ادامه دچار نوسان شد و در ابتدای ژانویه به زیر ۰.۱۰ دلار کاهش یافت.
حواشی پیرامون این میم کوین در اوایل این هفته بار دیگر افزایش یافت و ارزش آن به سقف تاریخی خود یعنی ۰.۴۵ دلار رسید.
این افزایش قیمت را می‌توان به لیست شدن آن در برخی از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال از جمله بایننس (Binance)، بیتمکس (BitMEX)، بای‌بیت (Bybit) و کوکوین (Kucoin)، نسبت داد.


#سگ #کلاهدار #در #مقابل #شیبا #اینو #آیا #WIF #جایگاه #SHIB #را #تصاحب #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply