Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهالیوت زی اشتاین ( Elliott Z. Stein)، تحلیلگر ارشد امور قضایی بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence)، نسبت به پیروزی صرافی کوین‌بیس در پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه این صرافی خوش‌بین است.

اشتاین احتمال پیروزی صرافی کوین بیس را ۷۰ درصد اعلام کرده که مورد توجه علاقه‌مندان حوزه کریپتو قرار گرفته است. خوش‌بینی اشتاین از بیانیه‌ای مهم که در ۱۹ ژانویه پس از جلسه دادگاه منتشر شد، سرچشمه می‌گیرد.
در این جلسه، کوین بیس به طور استراتژیک استدلال‌های خود را ارائه کرد. هسته اصلی اختلاف، نحوه طبقه‌بندی خدمات معامله‌ آلت‌کوین است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در حالی که هر دو طرف توافق دارند که آلت‌کوین‌ها اوراق بهادار ثبت‌نشده نیستند، برچسب خوردن آنها به عنوان «قراردادهای سرمایه‌گذاری» در دادگاه منطقه‌ای ناحیه جنوبی نیویورک، به ریاست قاضی کاترین پولک فایلا، معضلی بزرگ محسوب می‌شود.
کوین بیس با قدرت هر گونه تصوری را مبنی بر اینکه خرید توکن به معنای قبول ضمنی یک قرارداد سرمایه‌گذاری است، رد می‌کند. اشتاین که ابتدا فکر می‌کرد SEC ممکن است یک برد جزئی کسب کند، اکنون معتقد است که کوین بیس در این زمینه تبرئه خواهد شد.
سابقه اشتاین در پیش‌بینی درست پیروزی شرکت گری‌اسکیل در برابر SEC در سال ۲۰۲۳، بر اهمیت نظر وی در مورد این پرونده می‌افزاید.
به گفته اشتاین، کوین بیس در حال آماده شدن برای دفاع پرقدرت از حق خود برای ارائه خدمات معامله‌ آلت‌کوین‌ها است که احتمالاً منجر به ارجاع پرونده به دادگاه عالی خواهد شد.
وی به جدول زمانی ارائه‌شده خوشبین است و انتظار دارد حکم این پرونده تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ صادر شود.


#جدال #صرافی #کوینبیس #با #کمیسیون #بورس #آمریکا #شانس #پیروزی #چقدر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply