Saturday, May 18, 2024


ناشر استیبل کوین تتر در حال حاضر معادل حداقل ۲.۸ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد و همچنان به انباشت بیت کوین ادامه می‌دهد.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، شرکت تتر در سه ماه گذشته مجدد در حدود ۳۸۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده و مجموع دارایی خود را به ۲,۸۲۱,۲۶۹,۶۰۰ دلار رسانده است. به گفته کی یانگ جو (Ki Young Ju) بنیان‌گذار و مدیر اجرایی پلتفرم کریپتو کوانت (CryptoQuant)، تتر در حال حاضر حداقل ۶۶٬۴۰۰ بیت کوین در اختیار دارد.

کی یانگ جو توضیح داد:
تتر با توجه به میزان بیت کوینی که در اختیار دارد، در واقع یازدهمین دارنده بزرگ این رمزارز است. تتر در گزارش سه ماهه اخیر خود فاش کرد که تقریبا ۱.۶ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد اما اگر به کیف پول بیت کوین مربوط به تتر نگاه کنیم، با توضیحات گزارش سه ماهه مطابقت ندارد. در حالی که در گزارش سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ بیت کوینی وجود نداشت، تتر شروع به انباشت بیت کوین کرد و حالا مقدار زیادی بیت کوین دارد. اما این احتمالا تنها کیف پولی نیست که تتر در اختیار دارد.

منبع: کریپتو کوانت

تتر در ماه آگوست (مرداد) تنها ۱.۶ میلیارد دلار بیت کوین داشت. در اوایل ژانویه (دی)، فاش شد که کیف پولی که گمان می‌رود متعلق به تتر باشد، سود ۱.۳۳ میلیارد دلاری بیت‌کوین داشته و در آن زمان، تتر دهمین دارنده بزرگ بیت کوین بود. در نوامبر (آبان)، بلومبرگ گزارش داد که تتر در شش ماه آینده ۵۰۰ میلیون دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری خواهد کرد. در آن زمان، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino) مدیر اجرایی تتر گفت که این شرکت ساخت و توسعه تاسیسات استخراج بیت کوین در آمریکای جنوبی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

تتر قصد دارد با خرید بیت کوین و گسترش استخراج این رمزارز، پشتوانه مالی خود را تقویت کند و بر همین اساس، به انباشت بیت کوین ادامه می‌دهد. این شرکت نخستین بار در مه ۲۰۲۳ (اردیبهشت ۱۴۰۲) بیت کوین را به‌عنوان بخشی ذخایرش در گزارش سه‌ماهه اول سال قرار داد تا رسما این استراتژی را تایید کند.


#شرکت #تتر #چقدر #بیت #کوین #دارد #چندمین #نهنگ #بزرگ #بازار #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply