Saturday, May 11, 2024


چین لینک از ادغام با پروتکل CCIP‌ سیرکل برای انتقال آسان USDC خبر داد. در عین حال، گزارش‌ها حاکی از گسیل موجودی در گردش LINK از صرافی‌ها به سمت کیف پول‌های شخصی است.

به گزارش والکس و به نقل از TheBlock؛ اوراکل چین لینک (Chainlink)، سیستم CCIP‌ خود را با پروتکل CCTP‌ یا انتقال بین زنجیره‌ای سیرکل، ناشر استیبل کوین USDC، ادغام کرده است. هدف از این کار، امکان انتقال بین بلاکچینی امن استیبل کوین USDC عنوان شده است. این شبکه گفته که استفاده از این دو فناوری در کنار یکدیگر، سبب پدید آمدن کاربردهای جدید برای استیبل کوین در پرداخت‌ها و دیفای خواهد شد.

سرگی نظروف، یکی از بنیانگذاران چین لینک نیز از استقبال دولوپرها از ادغام لایه امنیتی CCIP با پروتکل CCTP ابراز خوشحالی کرده است. او می‌گوید هر دوی این فناوری‌ها برای پیوند دارایی‌ها در شبکه‌های مختلف طراحی شده‌اند اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که ادغام‌شان را توجیه می‌کند.

CCIP در چین لینک، یک فریم‌ورک پیام‌رسان عمومی بین زنجیره‌ای است که به توسعه‌دهندگان اجازه انتقال داده‌ها و دارایی‌ها بین بلاکچین‌های مختلف را می‌دهد. برای این منظور از مکانیسمی مبتنی بر قراردادهای هوشمند که توسط اوراکل فراهم شده، استفاده می‌شود. این در حالی است CCTP در شبکه سیرکل، یک پروتکل پل استانداردشده است که به کاربران امکان سوزاندن یا مینت کردن توکن بومی این شبکه یعنی USDC و سپس منتقل کردن آن در زنجیره‌های زیر را می‌دهد:

  • آربیتروم
  • آوالانچ
  • بیس
  • اتریوم
  • نوبل
  • آپتیمیزم (OP Mainnet)
  • پالیگان

هم‌زمان با این رویداد، پلتفرم تحلیل بلاکچین سنتیمنت، دو شاخص صعودی برای افزایش قیمت ارز دیجیتال LINK توکن بومی چین لینک گزارش کرد. این پلتفرم می‌گوید که عرضه کل LINK‌ در صرافی‌ها از فوریه ۲۰۲۰ به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. این در حالی است که تعداد آدرس‌های کیف پول شخصی با موجودی مثبت لینک، در حال نزدیک شدن به بالاترین حد تاریخی خود است.

قیمت چین لینکقیمت چین لینک

چین لینک در آخر هفته گذشته برای اولین بار طی دو هفته قبل از آن رکورد قیمت ۱۵٫۸۲ دلار را از خود به جای گذاشت. در همین حال، عرضه LINK در صرافی‌ها برای اولین بار در چهار سال گذشته به کمتر از ۱۵ درصد رسیده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت LINK با ۴٫۶۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵٫۸۸ دلار است.

theblock.codailyhodl.com


#چین #لینک #از #همکاری #با #سیرکل #برای #انتقال #بین #زنجیرهای #USDC #خبر #داد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply