Sunday, May 12, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) از دیروز پس از کاهشی چشمگیر، دچار رکود شده است. فروش گسترده این دارایی و فعالیت نهنگ‌ها، بر احساسات جامعه ریپل تأثیر منفی داشته است.

علاوه بر این، گزارش‌های جدید حاکی از آنند که ریپل، ۸۰ میلیون توکن XRP را به یک کیف پول منتقل کرده که می‌تواند به نوسانات و کاهش قیمت این ارز دیجیتال دامن بزند.
حساب کاربری ویل آلرت (Whale Alert) طی پستی در X اعلام کرد که ۸۰ میلیون توکن XRP به ارزش ۴۶.۱۸ میلیون دلار توسط ریپل به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


این انتقال موجب نگرانی جامعه شده؛ چراکه فروش احتمالی این حجم از دارایی، می‌تواند قیمت XRP را بیش از پیش کاهش دهد. ریپل در حال حاضر دارای ۴۶.۳۴ میلیون توکن XRP به ارزش ۲۶.۴۴ میلیون دلار است.
این رقم نشان می‌دهد که این شرکت اخیراً نزدیک به دو سوم از سهم توکن XRP خود را تخلیه کرده است. علاوه بر این، به گزارش ویل آلرت، یک نهنگ ۲۵.۷ میلیون توکن XRP به ارزش ۱۴.۸۳ میلیون دلار را به صرافی بیت‌استمپ (Bitstamp) منتقل کرده است که احتمال فروش گسترده و کاهش قیمت را افزایش می‌دهد.
توکن XRP هفته گذشته رشد قیمت قابل توجهی را ثبت کرد و به سقف ۰.۶۲۲۳ دلار رسید. با این حال، در حال حاضر قیمت کاهش یافته و در محدوده ۰.۵۸ دلار قرار گرفته است.
در زمان نگارش این خبر، توکن XRP با کاهشی ۰.۳۱ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۵۷۱۷ دلار قیمت دارد.
علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۷.۵۲ درصد کاهش به ۸۷۶.۹۰ میلیون دلار رسیده است. ارزش بازار XRP نیز ۰.۲۸ درصد کاهش یافته و اکنون ۳۱.۰۲ میلیارد دلار است.





#فروش #۸۰ #میلیون #XRP #توسط #ریپل #قیمت #چه #واکنشی #نشان #خواهد #داد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply