Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهجامعه ریپل (XRP) در پی دستاوردهای اخیر این شبکه خوشنود است. ریپل قبل از رشد اخیر، افت قیمت قابل توجهی را ثبت کرده بود. با این حال، این ارز دیجیتال موفق شد در دسامبر ۲۰۲۳ در جدول برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار از سولانا پیشی بگیرد.

در حالی که همه چیز در مسیر درست قرار داشت، طی یک تحول شگفت‌انگیز، مشخص شد که نزدیک به ۱۵ میلیارد دلار XRP به صرافی بیتفینکس (Bitfinex)، منتقل شده است.
این موضوع حواشی زیادی ایجاد کرد؛ زیرا این رقم، تقریباً ۵۰ درصد از موجودی ریپل محسوب می‌شود. با این وجود در عرض یک ساعت، مشخص شد که چنین تراکنشی صورت نگرفته و صرفا یک خطا در خواندن پاسخ گره ریپل به وقوع پیوسته است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در میان این هیاهو، یک نهنگ طی تراکنشی بزرگ، بیش از ۲۶ میلیون توکن XRP (۱۵.۱۶ میلیون دلار) را به صرافی بیت‌استمپ (Bitstamp)، منتقل کرد.
این انتقال برای فروش این توکن‌ها انجام شده است. از این رو، می‌توان مطمئن شد که این معامله‌گر در پی روند صعودی اخیر ریپل، قصد برداشت سود خود را داشته است.
با وجود شایعات مربوط به تراکنش عظیم به بیتفینکس و اقدام اخیر نهنگ ریپل، قیمت این رمزارز روند صعودی خود را حفظ کرده است. با این حال، سرعت رشد آن به طور قابل توجهی کاهش یافته که می‌تواند ناشی از فشار فروش باشد.
در زمان انتشار این خبر، قیمت ریپل با ۰.۸۳ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۵۷۹۲ دلار رسیده است. همچنین، ارزش بازار و حجم معاملات آن به ترتیب ۳۱.۴ میلیارد دلار و ۹۹۳.۹۲ میلیون دلار است.





#تخلیه #دهها #میلیون #ریپل #به #بازار #در #پی #حواشی #اخیر #واکنش #قیمت #XRP #چه #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply