Sunday, May 12, 2024


زمان مطالعه: 4 دقیقهدر بحبوحه سقوط بازار جهانی کریپتو، ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل کاهش قیمت دارایی‌های دیجیتال، ۶ درصد سقوط کرد. در همین حال برخی از تحلیلگران، زودتر از موعد اخبار مربوط به تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را اطلاع‌رسانی کرده بودند. در این راستا، به نظر می‌رسد که سرخوشی در موردETF های اسپات بیت کوین در حال محو شدن است و سرمایه‌گذاران پریشان به فروش دارایی‌های رمزارزی خود ادامه می‌دهند.

بر اساس داده‌ها، بیش از ۲۷۲ میلیون دلار از پوزیشن‌های خرید/لانگ کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته در بحبوحه سقوط بازار از بین رفته است. قیمت بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح ۱۹ ماه اخیر یعنی بیش از ۴۸۶۰۰ دلار در اوایل این ماه و معامله بالای ۴۶۰۰۰ دلار در روز جمعه، تقریباً ۷ درصد سقوط کرد و به ۴۲۸۱۵ دلار رسید. در حالی که ارزش بازار BTC به ۸۳۹ میلیارد دلار کاهش یافت، حجم معاملات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱ درصد رشد کرد و به ۴۴.۴ میلیارد دلار رسید.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


پس از موج صعودی حاصل از ETF اسپات بیت کوین، قیمت اتریوم (ETH) تقریباً ۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت و به ۲۵۴۴ دلار رسید و ارزش بازار آن به ۳۰۵.۷ میلیارد دلار کاهش یافت. حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز به ۲۴.۷ میلیارد رسید که افزایش ۶۶ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. توکن‌های کوچک‌تر همچون بایننس کوین (BNB) با کاهش قیمت ۴.۵ درصدی، سولانا (SOL) با نزول ۶.۵ درصدی و ریپل (XRP) با کاهش ۴ درصدی مواجه شدند. همچنین، کاردانو (ADA) ۶ درصد و اولانچ (AVAX) ۸ درصد کاهش را تجربه کردند. در همین حال، میم کوین‌های محبوب مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) هر کدام بیش از ۴ درصد سقوط در قیمت‌های خود را شاهد بودند.
این احساسات و فشار فروش نیز در ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال منعکس شد که باعث نزول نزدیک به ۵ درصدی آن شد و به ۱.۶۸ تریلیون دلار رسید. در همین حال، سطح شاخص ترس و طمع در ۶۳ قرار گرفت که نشان از بدبینی سرمایه‌گذاران دارد.

پپه قورباغه ۷.۵ درصد کاهش داشت!

از دیگر میم کوین‌های بازار رمزارز می‌توان به کاهش قیمت ۷.۵ درصدی پپه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد. این میم کوین به ۰.۰۰۰۰۰۱۲۲۷ دلار رسید و ارزش بازار آن به ۵۱۶ میلیون دلار کاهش یافت. با این حال، حجم معاملات PEPE کاهش ۲۵ درصدی را تجربه کرد و به ۱۵۷ میلیون دلار رسید.
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال: از سقوط تا جهش 14 درصدی!

SUI بیش از ۱۴ درصد افزایش یافت!

در مقابل، توکن بومی شبکه بلاکچین سوئی (SUI) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴ درصد افزایش داشت. در حالی که ارزش بازار این ارز دیجیتال به ۱.۳۶ میلیارد دلار افزایش یافت، در زمان نگارش این خبر، قیمت آن ۱.۲۷ دلار بود. حجم معاملات SUI نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده علاقه فزاینده خرده‌فروشان به این دارایی دیجیتال است.
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال: از سقوط تا جهش 14 درصدی!

بونک ۱۳ درصد کاهش یافت!

با این وجود، قیمت میم کوین مبتنی بر سولانا (SOL)، بونک (BONK) در ۲۴ ساعت گذشته سقوط نزدیک به ۱۳ درصدی را شاهد بود و به ۰.۰۰۰۰۱۳۶۵ دلار رسید و ارزش بازارش به ۸۶۵ میلیون دلار کاهش یافت. حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته نیز بیش از ۳۰ درصد نزول کرد و به ۲۸۴ میلیون دلار رسید.
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال: از سقوط تا جهش 14 درصدی!


منبع

کوین‌گیپ




#گزارش #مختصر #بازار #ارزهای #دیجیتال #از #سقوط #تا #جهش #۱۴ #درصدی

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply