Monday, May 13, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهطبق تجزیه و تحلیل‌های اخیر بلاکچین، ۴۰۰۰ بیت کوین (BTC) به ارزش تقریبی ۱۷۵ میلیون دلار در چهار تراکنش مجزای ۱۰۰۰ بیت کوینی از آدرس‌های BTC تراست گری اسکیل (Grayscale) با عنوان GBTC به صرافی کوین‌بیس (Coinbase) منتقل شده است. با این وجود، این امر پس از آغاز به کار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین که در اولین روز خود شاهد حجم مبادلات خیره‌کننده ۴.۶ میلیارد دلاری بود، اتفاق افتاد. همزمان، ارزش بیت کوین نسبت به دلار آمریکا کاهش ۵.۵ درصدی را تجربه کرده است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در همین راستا، روز جمعه یک کاوشگر بلاکچین در پیامی در شبکه اجتماعی X و با لینکی که به کیف پول‌های شناسایی‌شده گری اسکیل مرتبط بود، این موضوع را برملا ساخت. نکته جالب توجه آن است که دارایی‌های بیت‌کوین تراست این مؤسسه در بیش از ۱۷۵۰ آدرس مختلف که در هر کدام کمتر از ۱۰۰۰ بیت کوین وجود دارد، پراکنده شده است. طبق آخرین به‌روزرسانی‌‌ها، گری اسکیل ۶۲۱۸۵۳ بیت کوین به ارزش ۲۷ میلیارد دلار را مدیریت می‌کند. علاوه بر این، شرکت مذکور دارای ۲.۹ میلیون اتریوم (ETH) است.
با این حال، از روز جمعه، ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴، وب سایت رسمی گری اسکیل بیان کرد که دارایی BTC آنها به ۶۱۹۱۶۲ بیت کوین رسیده است. اگرچه وجوه مذکور به کوین‌بیس منتقل شده‌اند، اما مشخص نیست که آیا آنها برای فروش منتقل شده‌اند یا نه.
داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که بیش از ۳ میلیارد دلار از تمام ETFهای بیت کوین در روز جمعه معامله شد که GBTC، بلک راک (Blackrock) با نماد (IBIT) و بیت وایز (Bitwise) با نماد اختصاری (BIBT) در خط مقدم این فعالیت بودند. در همین حال، کل جریان خالص ورودی بالغ بر ۶۵۵ میلیون دلار بود.


منبع

بیت کوین نیوز




#هزار #بیت #کوین #شرکت #گریاسکیل #به #صرافی #کوینبیس #منتقل #شد #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply