Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهطی اتفاقی شگفت‌انگیز، قیمت Dogwifhat، یک میم کوین محبوب در شبکه سولانا، پس از انتشار خبر لیست شدن آن در صرافی بزرگ بای‌بیت (Bybit)، ۱۰۰ درصد افزایش یافت. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این میم کوین در یک بازه یک ساعته، از ۰٫۲۳۵ دلار به ۰٫۳۴ دلار رسید و رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد.
تداوم رالی صعودی WIF؛ سگ کلاهدار سولانا در صرافی بای‌بیت لیست شد!بر اساس اطلاعیه بای‌بیت، این صرافی قرارداد دائمی WIF/USDT را با حداکثر اهرم ۲۵ برابری لیست کرده که به نظر می‌رسد محرک اصلی افزایش قیمت WIF باشد. بر اساس گزارش کوین‌گلس، این صرافی با گردش کل ۵٫۸۴ میلیارد دلاری در بازار اسپات و ۳۲٫۷۱ میلیارد دلار حجم معاملات آتی در ۲۴ ساعت گذشته، نفوذ قابل‌توجهی در فضای کریپتو دارد.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


به همین دلیل، لیست شدن سگ کلاهدار در بای‌بیت، یک دستاورد تاریخی برای آن محسوب می‌شود. با پتانسیل استفاده از پایگاه کاربری گسترده بای‌بیت، WIF برای مدتی به پنجمین میم کوین بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شد و ارزش بازار آن به ۳۲۰ میلیون دلار رسید.
در همین حال، فعال بازار پیش‌‌بینی می‌کنند که عملکرد قوی WIF در بای‌بیت می‌تواند مورد توجه صرافی‌های بزرگ‌تری مانند بایننس و کوین بیس قرار بگیرد و این دو صرافی هم ممکن است نسبت به لیست کردن این میم کوین اقدام کنند. روند مشابهی پیش‌تر در مورد دیگر میم کوین‌های بازار مشاهده شده بود، از جمله برای بانک (BONK) که در نهایت توانست به لیست صرافی‌های بزرگ جهان راه پیدا کند.





#تداوم #رالی #صعودی #WIF #سگ #کلاهدار #سولانا #در #صرافی #بایبیت #لیست #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply