Monday, May 13, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین در آستانه‌ اعلام تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد صندوق‌های ETF اسپات این ارز دیجیتال، برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ به ۴۷ هزار دلار رسید.
بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت بیت کوین در تاریخ ۸ ژانویه به سرعت از سطح ۴۴ هزار دلار افزایش یافت و با رسیدن به ۴۷۲۸۴ دلار، سقف قیمتی جدیدی را در سال جاری به ثبت رساند. این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶.۵ درصد و در ۱۲ ماه گذشته، بیش از ۱۷۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.قیمت بیت کوین از مرز ۴۷ هزار دلار گذشت! صعود بیشتری در راه است؟آخرین باری که بیت کوین بالای ۴۷ هزار دلار معامله می‌شد، تقریباً ۲۰ ماه پیش، در ۳ آوریل ۲۰۲۲ بود. پس از آن و با شکل‌گیری یک بازار نزولی، قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۵۶۰۰ دلار کاهش یافت.
در این میان، معامله‌گر و تحلیلگر حوزه ارز دیجیتال به نام Jin، عنوان کرد که میانگین متحرک نمایی ۲۱ روزه در چارت بیت کوین به حمایت تبدیل شده و این ارز دیجیتال در حال حرکت به سمت ۴۸ هزار دلار است. معامله‌گر دیگری به نام X Byzantine General هم خاطرنشان کرد که بسیاری از پوزیشن‌های شورت به تازگی با حرکت سریع قیمت به ۴۷ هزار دلار لیکویید شده‌اند.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


بسیاری از فعالان بازار انتظار دارند که روند صعودی قیمت بیت کوین در واکنش به حواشی تأیید ETF اسپات این ارز دیجیتال ادامه یابد. از طرفی، SEC در آستانه تصمیم‌گیری برای صندوق‌های ETF بیت کوین، برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هشدار FOMO منتشر کرده است. انتظار می‌رود که این محصولات طی چند سال آینده موجب جذب تریلیون‌ها دلار سرمایه شوند.


منبع

کوین‌تلگراف




#قیمت #بیت #کوین #از #مرز #۴۷ #هزار #دلار #گذشت #صعود #بیشتری #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply