Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدرگاه پرداخت ارز دیجیتال کوینز‌پِید (CoinsPaid) دومین اختلال امنیتی خود را در شش ماه گذشته تجربه کرده است. شرکت Cyvers که در حوزه امنیت وب ۳ فعالیت دارد، گزارش داده که تراکنش‌های غیرمجازی را به ارزش نزدیک به ۷.۵ میلیون دلار شناسایی کرده است.
سیستم هوش مصنوعی شرکت Cyvers چندین تراکنش نامنظم را در ۶ ژانویه شناسایی کرد که طی آن‌ها، ۶.۱ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال در قالب تتر، اتریوم، یو‌اس‌دی کوین، و سی‌پی‌دی (CPD) که توکن بومی کوینز‌پِید است، برداشت شده بود. پس از تجزیه و تحلیل بیشتر، برداشت دیگری در قالب بایننس‌کوین شناسایی شد که کل وجوه از دست رفته را به ۷.۵ میلیون دلار رساند.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


طبق گفته تیم Cyver، مهاجم حدود ۹۷ میلیون توکن CPD به ارزش تقریبی ۳۶۸ هزار دلار را با اتریوم مبادله کرده، سپس وجوه را به حساب‌های تحت مالکیت خارجی (EOAs) و صرافی‌های ارز دیجیتال MEXC، WhiteBit و ChangeNOW منتقل کرده است. توکن CPD به دنبال یک افت ۳۹.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، در زمان نگارش این خبر، ۰.۰۰۶ دلار قیمت دارد.
کوینز‌پِید یک شرکت پردازشگر پرداخت ارز دیجیتال در استونی است که ادعا می‌کند تاکنون بیش از ۱۹ میلیارد یورو تراکنش ارز دیجیتال را پردازش کرده است. پیش از این، کوینز‌پِید در جولای ۲۰۲۳ نیز دچار اختلال امنیتی شده بود. در آن زمان، این شرکت، گروه هکری لازاروس را که تحت حمایت دولت کره شمالی است، به عنوان مقصر معرفی کرده بود، اما در مورد هک جدید هنوز اظهار نظری نکرده است.


منبع

کوین‌تلگراف




#حمله #دوباره #به #پردازشگر #پرداخت #ارز #دیجیتال #هکرها #اینبار #چقدر #رمزارز #دزدیدند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply