Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ۲۴ ساعت گذشته، حجم فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در شبکه پالیگان (MATIC) از سولانا (SOL) پیشی گرفته است. این امر، شبکه پالیگان، یک پروتکل محبوب مقیاس‌پذیری لایه ۲ (L۲) مبتنی بر اتریوم را به رتبه سوم پس از بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) ارتقا داده و سولانا را به جایگاه چهارم فرستاده است.
بر طبق داده‌ها، حجم فروش روزانه NFT در شبکه پالیگان در ۲۴ ساعت گذشته کمی کمتر از ۱۰ میلیون دلار بوده است. این رقم با ۴۳ درصد افزایش، بیش از دو برابر بیشتر از حجم فروش روزانه NFT در شبکه سولانا، به ارزش بیش از ۴.۱۱۶ میلیون دلار است. در همین حال، حجم فروش سولانا در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۷ درصد کاهش داشته است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


پالیگان همچنین در مقایسه با سولانا، شاهد فروش شستشوی (wash sales) بیشتری بوده است. این معیار برای پالیگان بیش از ۸۵۸ هزار دلار بوده و برای مقایسه، برای سولانا نزدیک به ۱۷۶ هزار دلار گزارش شده است.
تعداد کل معامله‌گرانی که به پروتکل پالیگان در دستیابی به این امر کمک کرده‌اند نیز، ۱۲۲۸۳ نفر است. نکته جالب توجه آن است که تعداد کل معامله‌گران سولانا به مراتب بیشتر از پالیگان بوده و ۱۳۵۶۰ نفر است. این موضوع نشان از ارزشمندتر بودن NFTهای معامله‌شده در شبکه پالیگان دارد.
همچنین، تعداد معامله‌گران توکن‌های غیرقابل تعویض پالیگان از ۷۰۰۲ خریدار در شبکه بیت‌کوین و ۱۰۵۵۱ خریدار در شبکه اتریوم پیشی گرفته است. این داده، NFTهای پالیگان را به عنوان بهترین شبکه غیر لایه ۱ (L۱) در بین ۵ شبکه برتر که توسط شبکه اولانچ (AVAX) تکمیل می‌شود، قرار می‌دهد. دلیل حجم بالای فروش NFTها نیز ممکن است به رشد کتیبه‌هایی که تاکنون ثبت شده‌اند، مرتبط باشد.


منبع

کوین‌گیپ




#تصاحب #جایگاه #سوم #سولانا #در #بازار #NFTها #توسط #پالیگان

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply