Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس اطلاعات ارائه‌شده در ۶ ژانویه، شیبا اینو (SHIB) با فراتر رفتن از ۳.۷۴ میلیون آدرس کیف پول، به نقطه عطف قابل‌توجهی دست یافته است. در همین راستا، با ایجاد ۱۳۷۳ آدرس جدید، افزایش تعداد کیف پول‌های جدید شیبا مشهود است.
تجزیه و تحلیل بیشتر اکوسیستم شیبا اینو در ۵ ژانویه نشان می‌دهد که از کل آدرس‌ها، ۱.۲۳ میلیون کیف پول، بین ۰ تا ۱ هزار دلار SHIB نگه‌داری می‌کنند. علاوه بر این، ۹۲.۴ هزار کیف پول میزبان ۱ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار از این میم کوین است. این در حالی است که تعداد آدرس‌های با ارزش ۱۰۰ هزار دلار و بالاتر شیبا اینو، به رقم ۱.۹۹ هزار کیف پول می‌رسد.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در همین حال و با وجود افزایش تعداد آدرس‌ها، قیمت SHIB با چالش‌هایی مواجه است. بر اساس داده‌های فعلی، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۱ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش ۵.۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و نزول ۱۰.۲۴ درصدی در هفت روز گذشته است. واگرایی بین افزایش تعداد آدرس کیف پول‌ها و عملکرد ضعیف قیمت SHIB، وضعیت نامشخصی را برای این ارز دیجیتال در بازار کریپتو ایجاد کرده است.
شایان ذکر است که SHIB چندین پامپ قیمت را تجربه کرده که نشان‌دهنده موقعیت رو به رشد آن در بازار رمزارز است. با این حال، این افزایش‌ها به‌طور مداوم با کاهش سریع قیمت، برداشت سود و ایجاد عدم اطمینان در مورد ثبات کلی SHIB، همراه بوده است. در واقع، شیبا اینو با حرکات نوسانی و نامطمئن در حفظ روند صعودی خود و نیز با سقوط به زیر آستانه ۰.۰۰۰۰۱ دلار در هر رالی، با چالش‌های جدی مواجه شده است.





#تعداد #آدرسهای #شیبا #رکورد #شکست #روند #نزولی #قیمت #SHIB #به #پایان #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply