Sunday, May 19, 2024


کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده احتمالا در ۲ روز آینده نظر قطعی خود درباره راه‌اندازی صندوق‌های ETF بیت کوین را اعلام می‌کند. بازار ارزهای دیجیتال در آستانه این اعلام رای حیاتی و تعیین کننده، وارد فاز اصلاح شده است. بیت کوین مجدد سطح ۴۴ هزار دلاری را از دست داد و سولانا تا ۸۸ دلار سقوط کرد.

به گزارش والکس، در شبانه روز گذشته قیمت بیت کوین بار دیگر کاهشی ۱ درصدی را تجربه کرد و حمایت ۴۴ هزار دلاری را از دست داد. بیت کوین اکنون در حدود ۴۳۵۰۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۸۵۳ میلیارد دلار کاهش یافته است. همزمان با این روند نزولی، دامیننس بیت کوین به رشد خود ادامه می‌دهد و از ۵۴ درصد عبور کرده است. این مساله نشان می‌دهد که سایر کوین‌ها و توکن‌ها سقوطی به مراتب بیشتر از بیت کوین را تجربه کرده‌اند و بر همین اساس، علی‌رغم کاهش مارکت کپ بیت کوین، سلطه آن بر بازار افزایش پیدا کرده است. 

شاخص ترس و طمع بیت کوین مانند روزهای گذشته روی عدد ۷۱ ایستاده که بر طمع شدید تاکید می‌کند. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶۵۷۹ معامله‌گر با مجموع ۲۰۵.۲۶ موقعیت معاملاتی لیکوئید شده‌اند که از این مقدار ۱۷۲ میلیون دلار مربوط به موقعیت‌های لانگ است.

بیت کوین اکنون چشم به اخبار SEC دوخته و کاملا در یک وضعیت تعلیق قرار دارد. این یک نقطه تعیین کننده است و رد یا تایید احتمالی ETFهای اسپات، روند بازار را در ماه‌های آینده مشخص می‌کند. کارشناسان سقوط فوری بعد از رد و صعودی انفجاری بعد از تایید را پیش‌بینی می‌کنند. چیزی که با قطعیت می‌توان از آن سخن گفت این است که اکنون ما شاهد آرامش قبل از طوفان هستیم. 

ریزش آلت کوین‌ها همچنان ادامه دارد

سولانا به عنوان پنجمین رمزارز بزرگ بازار در شبانه روز گذشته ۶.۵ درصد کاهش قیمت را ثبت کرد و حالا برای حفظ حمایت ۸۸ دلاری تلاش می‌کند. قیمت سولانا این هفته در حدود ۱۴ درصد ریزش داشته و ارزش بازار آن تا ۳۸ میلیارد دلار سقوط کرده است.

قیمت کاردانو، اوالانچ، متیک و شیبا نیز در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۸ درصد افت را به ثبت رسانده‌اند. این در حالی بود که اتریوم، بایننس کوین، ریپل، دوج کوین و چین لینک هم بین ۲ تا ۶ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند.

قیمت پپه نیز در ادامه روند کاهشی خود، دیروز مجدد ۱۰ درصد دیگر کاهش یافت. رمزارز اینترنت کامپیوتر (ICP) با ۱۳ درصد کاهش قیمت دیگر رمزارز نزولی بازار بود. 

روز گذشته در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار، سقوط بالای ۱۵ درصد و صعودی بیش از ۶ درصد نداشتیم. همین مساله بار دیگر وضعیت چشم‌انتظاری بازار را ثابت می‌کند. گاوها و خرس‌ها برای تصمیم‌گیری منتظر خبر مربوط به ETF هستند. نظر شما چیست؟ کمیسیون بورس به این صندوق‌های قابل معامله چراغ سبز نشان خواهد داد؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.


#ادامه #ریزش #آلت #کوینها #اصلاح #بیت #کوین #در #شبانه #روز #گذشته #بازار #به #کدام #سمت #میرود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply