Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت سولانا (SOL) در هفته اول ۲۰۲۴ با کاهش ۱۰ درصدی به زیر ۱۰۰ دلار رسید و نسبت به اوج اخیر خود یعنی ۱۱۵ دلار در ۲ ژانویه، کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. با این حال، سال گذشته، سولانا به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با رشد خیره‌کننده نزدیک به ۱۰۰۰ درصدی شناخته شد.

در حالی که بیشتر رشد مذکور در نیمه دوم ۲۰۲۳ اتفاق افتاد، این امر با تجدید حیات بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) سولانا، افزایش حجم تراکنش‌ها، رشد اکوسیستم سولانا و تسلط فزاینده استیبل‌کوین‌ها، همزمان شد.
چندین ناظر، ادامه این روند مثبت را تا سال جدید، که توسط شاخص‌های اولیه نیز پشتیبانی می‌شود، پیش‌بینی کرده بودند.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


از ۳۱ دسامبر، SOL با قیمت ۱۰۳ دلار معامله می‌شد و تا ۲ ژانویه به سرعت به ۱۱۵ دلار رسید. با این حال، قیمت این آلت‌کوین در ۳ ژانویه با گزارشی مبنی بر رد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، کاهش یافت.
از آن زمان، کاهش قیمت SOL ادامه داشته و اوایل امروز، قیمت آن به ۹۲ دلار رسید و سپس، تا ۹۵.۳۵ دلار رشد یافت.
در زمان نگارش این خبر، سولانا با قیمت ۹۳.۳۰ دلار معامله می‌شود. با وجود نوسان قیمت SOL، شبکه سولانا شاهد افزایش فعالیت‌ها است، به گونه‌ای که حجم تراکنش‌های روزانه در این اکوسیستم به بیش از ۴۰ میلیارد دلار رسیده که بالاترین رقم از اکتبر ۲۰۲۲ است.
این افزایش در حجم تراکنش‌های سولانا در درجه اول از عملکرد قیمتی چشمگیر میم کوین‌های مبتنی بر سولانا مانند بانک (BONK) و سگ کلاهدار (WIF) ناشی می‌شود.
داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که SOL به دلیل کارمزدهای ارزان‌تر، به عنوان یک پلتفرم غالب برای تراکنش‌های استیبل کوین، در حال ظهور است. از اول ژانویه، حجم انتقال یواس‌دی‌ کوین (USDC) در شبکه سولانا بیش از ۴۰ میلیارد از تتر (USDT) در بلاکچین ترون (TRC-۲۰) پیشی گرفت.


#افت #قیمت #سولانا #با #وجود #رشد #شبکه #امیدی #به #بازگشت #قیمت #SOL #وجود #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply