Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که نهنگ‌های اتریوم (ETH) در انتظار افزایش احتمالی قیمت، خریدهای قابل توجهی انجام می‌دهند.

بر این اساس، در ۵ ژانویه، یک نهنگ ۴۸ میلیون دلار برای خرید ۲۱۱۹۲ اتریوم، با قیمت متوسط ۲۲۶۵ دلار برای هر کوین، هزینه کرد.
این نهنگ که از ژانویه گذشته خرید خود را آغاز کرده است، نزدیک به ۸۰ هزار ETH با قیمت متوسط ۱۷۹۰ دلار به دست آورده است. عمده این خریدها از صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و بایننس بوده است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


این خریدها با گرفتن وام‌هایی از پروتکل‌های دیفای آوه (Aave) و لیکوئیدیتی (Liquidity) ممکن ‌شده که حاکی از حدس و گمان صعودی در مورد افزایش قیمت ETH در آینده است. در همین حال، سرمایه‌گذاری این نهنگ، سود قابل توجه ۲۶ درصدی بالغ بر ۳۶.۸۴ میلیون دلار را به همراه داشته است.
همچنین، بر طبق داده‌ها، دو نهنگ دیگر که پس از کاهش اخیر قیمت، مقدار زیادی بیت‌کوین (BTC) و ETH خریداری کرده‌اند، شناسایی شده‌اند. این دو نهنگ در مجموع بیش از ۱۳۰۰ اتریوم را با قیمت ۲۲۲۵ دلار خریداری کردند.ethereum-whales-accumulate-millionsیک شرکت تحلیلی بلاکچین نیز تأیید کرد که ۱۵۰ کیف پول برتر دارای بیش از ۵۶ میلیون ETH هستند که بالاترین سطح تاریخی این رقم بوده و نهنگ‌ها در حال جمع‌آوری ارزهای دیجیتال با “سرعت بالا” هستند.
یک تحلیلگر رمزارز بیان کرد:

تغییر سطوح حمایت و مقاومت اتریوم! همه نگاه‌ها به ETF اسپات بیت‌کوین است، اما نمی‌دانند که به زودی اتریوم نیز ETF اسپات خود را خواهد داشت.

بر اساس داده‌های قیمت، اتریوم از ابتدای سال جاری تاکنون بالای ۲۱۵۰ دلار تثبیت شده و در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۲۲۴۰ دلار معامله می‌شود. با این حال، قیمت این دارایی طی هفت روز گذشته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.
اتریوم سال گذشته، عملکرد قیمتی نسبتا ضعیف‌تری نسبت به رمزارزهای دیگر مانند سولانا (SOL) داشت و در مقایسه با افزایش سه رقمی مشاهده شده برای BTC و SOL، افزایش ۹۰ درصدی را ثبت کرد. در نتیجه، ETH بیش از ۵۰ درصد از اوج قیمت خود در سال ۲۰۲۱ یعنی ۴۸۶۴ دلار، پایین‌تر است.
علی‌رغم عملکرد ضعیف این رمزارز، تحلیلگران بازار پیش‌بینی‌های مثبتی را برای قیمت ETH ارائه کرده‌اند. بر این اساس، شرکت مدیریت دارایی ون‌اک (VanEck) پیش‌بینی کرده که قیمت اتریوم تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۵۰ هزار دلار خواهد رسید.


#گرفتن #وامهای #میلیونی #برای #خرید #اتریوم #نهنگها #چه #میدانند #که #ما #نمیدانیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply