Tuesday, May 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسقوط شدید ارزش بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، توجه نهنگ‌هایی را که به دنبال فرصتی برای ورود با قیمت مناسب بودند، به خود جلب کرده است.

به گزارش پلتفرم Lookonchain، دو نهنگ از افت اخیر بازار به عنوان یک فرصت استفاده کرده و مقادیر قابل‌توجهی از رمزارزهای رپد بیت کوین (WBTC) و اتریوم را خریداری کرده‌اند.
طبق گزارش‌ها، یک کیف پول با نام 0x8B20 موضعی صعودی اتخاذ کرده و در مجموع، از ۳ میلیون دلار استیبل کوین USDC برای خرید ۳۵٫۱۸ WBTC با قیمت ۴۲،۶۴۱ دلار و ۶۷۴٫۱۸ ETH با قیمت ۲،۲۲۵ دلار استفاده کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یک کیف پول دیگر با نام 0x4198 نیز در مجموع ۳ میلیون دلار USDC برای خرید ۳۵٫۱۲ WBTC به قیمت ۴۲،۷۰۸ دلار و ۶۷۴٫۵۵ ETH به قیمت ۲،۲۲۴ دلار هزینه کرده است.
این اقدام استراتژیک توسط نهنگ‌های ارزهای دیجیتال، شاخصی مهم برای نشان دادن احساسات قوی در بازار است. چنین حرکاتی اغلب این باور را در میان سرمایه‌گذاران باتجربه نشان می‌دهد که هرگونه کاهش قیمت کوتاه مدت است و می‌تواند بهبود سریع و حرکات صعودی قابل‌توجهی را به دنبال داشته باشد.
به دنبال این حرکت نهنگ‌ها، بازار کریپتو بیش از ۵ درصد از ارزش خود را پس گرفته که نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری آن است. تأیید بالقوه ETF اسپات بیت کوین یک عامل حیاتی است که می‌تواند به معکوس شدن روند کمک کند.
علی‌رغم رویداد رایج «فروش اخبار» که اغلب به دنبال چنین اطلاعیه‌هایی رخ می‌دهد، تأیید ETF اسپات بیت ‌کوین احتمالاً اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش داده و باعث جذب سرمایه سازمانی خواهد شد.





#نهنگهای #فرصتطلب #برای #خرید #بیت #کوین #اتریوم #در #کف #هجوم #آوردهاند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply