Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر (ICP) اخیراً افزایش قابل توجهی را تجربه کرده و رشد روزانه ۳۳.۴ درصدی را به ثبت رسانده است.

قیمت این ارز دیجیتال اکنون در حدود ۱۳.۲۲ دلار در نوسان است. این صعود سریع، ICP را در کانون توجهات قرار داده و در پی این موضوع، ارزش بازار آن به بیش از ۶ میلیارد دلار رسیده است. اینترنت کامپیوتر به سرعت در حال رشد است و روند آن می‌تواند رتبه شیبا اینو (SHIB) در بازار را تحت‌الشعاع قرار دهد.
هدف بلاکچین اینترنت کامپیوتر، تسهیل یک محیط دیجیتالی کاملاً غیرمتمرکز به منظور ارائه جایگزینی مقیاس‌پذیر و امن برای خدمات ابری سنتی است. اینترنت کامپیوتر در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال، در حال حاضر از لایت‌کوین (LTC) پیشی گرفته و در رتبه هفدهم قرار دارد.

RamzarzRamzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!




شروع


بالاتر از این توکن، شیبا با ارزش بازار ۶.۲۳ میلیارد دلار در جایگاه شانزدهم و پایین‌تر از آن نیز لایت کوین با ارزش بازار ۵.۴۷ میلیارد دلار در جایگاه هجدهم قرار گرفته‌‌ است.
این ارز دیجیتال همچنین فاصله خود را با سایر دارایی‌های مهم مانند رپد بیت کوین (WBTC)، تون‌کوین (TON) و چین‌لینک، کاهش داده است. تام کراون، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، یک الگوی صعودی را در نمودار ماهانه ICP شناسایی کرده است.
به گفته وی، قیمت ICP در منطقه‌ای که قبلا معاملات ضعیفی در آن صورت گرفته بود، در حال نوسان است. قیمت در چنین‌ محدوده‌هایی به سرعت حرکت می‌کند.
اگر تحلیل کراون درست باشد، قیمت ICP در ماه‌های آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت و می‌تواند تا ۲۰ دلار افزایش یابد.





#اینترنت #کامپیوتر #به #دنبال #تصاحب #جایگاه #شیبا #قیمت #ICP #به #۲۰ #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply