Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمکس شوارتزمن، مدیرعامل پلتفرم تجزیه و تحلیل رمزارز Because Bitcoin، با انتشار نموداری در پلتفرم X، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به «برخی شباهت‌های چشمگیر» میان پپه (PEPE) در ۲۰۲۳ و دوج‌کوین (DOGE) در ۲۰۲۰ جلب کرد و نوشت:

اگر قرار به تکرار تاریخ باشد، امکان یک جهش قیمت برای PEPE در چشم‌انداز پیش رو وجود دارد.

similarities-dogecoin-and-pepe-به گفته شوارتزمن، اگر قرار به ادامه روندی مشابه روند قیمت دوج کوین باشد، صعود قیمت پپه ممکن است در سال ۲۰۲۴ آغاز شود.
قیمت PEPE از ماه نوامبر همانند قیمت DOGE در بازه زمانی ماه می ۲۰۲۰ تا ابتدای سال بعد، قبل از رسیدن به بالاترین حد ۰.۷ دلاری خود در می ۲۰۲۱، درحال تثبیت بوده است.
DOGE در آن زمان، برای رسیدن به بالاترین قیمت خود، بیش از ۲۶۰۰۰ درصد رشد کرد. جالب اینجاست که شباهت‌های قابل‌توجه میان میم کوین‌های مذکور فقط در نمودارها نیست.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


شوارتزمن این واقعیت را برجسته کرد که ارزش بازار فعلی PEPE در حدود ۶۰۰ میلیون دلار است، همانند ارزش بازار DOGE تا دسامبر ۲۰۲۰. پپه پس از عرضه موفقیت‌آمیز خود در آوریل ۲۰۲۳، تا ماه می امسال سردمدار بازار میم کوین‌ها بود.
این رمزارز به یکی از پرمعامله‌ترین توکن‌ها در آن دوره تبدیل شد و در نتیجه، قیمت آن به شدت افزایش یافت. با این وجود، در ماه آگوست، اکوسیستم PEPE به دلیل فروش بیش از نیمی از توکن‌ها توسط برخی از اعضای سابق تیم خود، با شکست مواجه شد و قیمت این میم کوین هم شروع به ریزش کرد.


منبع

بیت‌کوینیست




#ظهور #الگوهای #تاریخی #دوجکوین #در #نمودار #پپه #PEPE #برای #یک #رالی #بزرگ #آماده #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply