Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن‌ XRP، رمزارز بومی شبکه ریپل، از اواسط نوامبر تاکنون در یک باند رنج و در محدوده ۰.۶۲ دلار معامله می‌شود. در همین زمان، سولانا (SOL) از این فرصت استفاده کرده و قیمت آن به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و از نظر رتبه‌بندی ارزش بازار از XRP پیشی گرفته است.
قیمت ریپل در ۸ دسامبر، یک بار قبل از سقوط، سطح حمایتی ۰.۶۸ دلار را لمس کرد ولی در ایام کریسمس، دوباره به محدوده مقاومتی در ۰.۶۴ دلار برگشت. بر طبق داده‌ها، افزایش ۷۴ درصدی حجم معاملات این ارز دیجیتال در کریسمس و ثبت اوج دو هفته‌ای قیمت در محدوده ۰.۶۴۳۳ دلار، می‌تواند نویددهنده رشد دوباره XRP همانند ماه اکتبر باشد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ریپل ممکن است بتواند رتبه پنجم را از سولانا پس بگیرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، دو سیگنالی که به‌زودی می‌توانند باعث تغییر در بازار ریپل و صعود قیمت آن شوند، عبارتند از؛ خرید بیش از ۲۰۰ میلیون دلار XRP توسط نهنگ‌ها در این هفته و نیز روند صعودی قیمت XRP بر اساس نمودار تحلیل تکنیکال.
در همین راستا، کیف پول‌های حاوی ۱ تا ۱۰۰ میلیون توکن XRP، ذخایر خود را از ۱۷ تا ۲۲ دسامبر، به میزان ۳۲۰ میلیون توکن افزایش داده‌اند. افزایش اخیر قیمت این رمزارز در تعطیلات ممکن است در نتیجه همین حرکت نهنگ‌ها رخ داده باشد که باعث کاهش عرضه XRP شده است.
در همین حال و بر طبق داده‌ها، اخیراً یک نهنگ سولانا، ۵۰۰ هزار SOL به ارزش بیش از ۴۷ میلیون دلار را از یک کیف پول ناشناخته به کوین‌بیس منتقل کرده است. در حالی که به‌طور قطع نمی‌توان چرایی این اقدام را بیان کرد، اما ظاهراً انتقال توکن‌های SOL به کوین‌بیس برای معامله در جهت سیو سود بوده است.
همچنین، یکی از تحلیلگران محبوب تکنیکال در پلتفرم رسانه اجتماعی X، یک کانال روند بلندمدت با هدف ۱ دلار تا تابستان ۲۰۲۴ را برای XRP ترسیم کرده است.
قیمت ریپل دوباره صعودی شد! آیا XRP جایگاه پنجم را از سولانا پس می‌گیرد؟


منبع

کریپتو پوتیتو




#قیمت #ریپل #دوباره #صعودی #شد #آیا #XRP #جایگاه #پنجم #را #از #سولانا #پس #میگیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply