Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبری سیلبرت، مدیرعامل شرکت دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group)، از استعفای خود از ریاست هیئت مدیره شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال گری‌اسکیل (Grayscale) خبر داده است. طبق گزارش‌ها، در همان روز، گری‌اسکیل یک پرونده اصلاح‌شده برای درخواست ETF اسپات بیت کوین خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارسال کرده است.
برخی از کارشناسان بازار کریپتو می‌گویند که کناره‌گیری سیلبرت به‌طور قابل‌توجهی این احتمال را افزایش می‌‌دهد که گری‌اسکیل در نهایت با موفقیت می‌تواند صندوق تراست بیت کوین (GBTC) خود را به یک ETF اسپات تبدیل کند که در حال حاضر در انتظار تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به گفته کارشناسان، استعفای سیلبرت احتمالاً به خواست خودش و با هدف بهبود شانس تأیید ETF اسپات گری‌اسکیل بوده است – تا حد زیادی به دلیل تحقیقات کمیسیون SEC در مورد سیلبرت و شرکت دیجیتال کارنسی گروپ.
به دنبال استعفای سیلبرت، مارک شیفکه، مدیر ارشد مالی دیجیتال کارنسی گروپ، جانشین او به عنوان رئیس هیئت مدیره گری‌اسکیل شده است.
در همین حال، گزارش شده که کمیسیون SEC مهلتی را تا ۲۹ دسامبر برای متقاضیان ETF اسپات بیت کوین تعیین کرده تا اصلاحات پرونده خود را نهایی کنند. بر اساس گزارش‌ها، SEC به صادرکنندگان ETF اسپات بیت‌ کوین اعلام کرده که برنامه‌هایی که تا جمعه این هفته به‌طور کامل به‌روزرسانی و ثبت می‌شوند، در اولین موج تصمیم‌گیری این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهند گرفت.


منبع

کوین‌تلگراف




#استعفای #بری #سیلبرت #از #ریاست #گریاسکیل #خبری #خوب #برای #تأیید #ETF #بیت #کوین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply