Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر دنیای میم کوین‌ها، توکن بانک (BONK) مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است؛ تا جایی که بعضی از آنها، از جمله آرتور هیز، هم‌بنیان‌گذار صرافی بیتمکس، معتقدند که این توکن به عنوان اولین میم کوین در بلاکچین سولانا (SOL) توانایی پشت سر گذاشتن شیبا اینو (SHIB) را خواهد داشت.

در حال حاضر ارزش بازار BONK به ۱.۲ میلیارد دلار افزایش یافته است، اما همچنان از شیبا اینو با ارزش بازار حدود ۶ میلیارد دلاری، عقب است.
با این حال، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که نقدینگی چهار برابری Bonk نسبت به شیبا، همراه با پیش‌بینی رشد سولانا در سال ۲۰۲۴، می‌تواند سلطه شیبا اینو را به چالش بکشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، گلکسی فاکس (GFOX) به‌ عنوان یک میم کوین برتر دیگر ظاهر شده است و خود را به عنوان یک میم کوین که پتانسیل عبور از پپه (PEPE) در سال ۲۰۲۴ را خواهد داشت، نشان داده است.
گلکسی فاکس یک اکوسیستم گیمینگ گسترده است که دارای قابلیت‌هایی از جمله، بازی برای کسب درآمد، NFT، بازار و فروشگاه کالا است. در حال حاضر ، این پروژه از حمایت گسترده جامعه میم کوین بهره‌مند شده است.
گلکسی فاکس فقط چند هفته پس از رونمایی از آن ، بیش از ۱.۵ میلیون دلار نقدینگی جذب کرد. در آن دوره ، توکن GFOX از ۰.۰۰۰۶۶ دلار به ۰.۰۰۱۵۱۸ دلار افزایش یافت.
گلکسی فاکس با پیش‌بینی افزایش ۱۰۰ برابری قیمت خود، می‌تواند قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۲۴ از پپه پیشی بگیرد. بازار میم کوین‌ها با ظهور پروژه‌هایی مانند BONK و GFOX گرم‌تر می‌شود.
وجود پروژ‌ه‌هایی مانند Galaxy Fox می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که میم کوین‌ها توانایی آن را دارند که چیزی بیش از یک شوخی ساده باشند.


#معرفی #جانشینهای #احتمالی #شیبا #پپه #مهمانهای #ناخوانده #کیستند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply