Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر بحبوحه رشد قیمت‌ها در بازار کریپتو، پینتو (Pintu)، یک صرافی رمزارزی مستقر در اندونزی، امروز با انتشار توییتی اعلام کرد که سه میم کوین محبوب بازار، یعنی شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE) و بانک (BONK)، را لیست می‌کند.

این اقدام به دنبال رشد اخیر این پروژه‌ها، گمانه‌زنی‌های صعودی را در جامعه کریپتو ایجاد کرده است.
کاربران برای خرید و فروش این میم کوین‌ها باید اپلیکیشن پینتو را به نسخه ۳.۴۰ آپدیت کنند. پینتو یکی از برترین پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال در اندونزی است که سال گذشته ۱۱۳ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد. در سال ۲۰۲۱ نیز، این شرکت ۳۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، شیبا اینو و بانک در این ماه و به دنبال افزایش دوباره علاقه معامله‌گران به آنها، در صرافی‌های مختلفی لیست شدند.
برای مثال، صرافی‌هایی مانند بایننس، کوین بیس و Crypto.com، از لیست‌ کردن چندین جفت ارز‌ معاملاتی برای بانک خبر دادند که باعث افزایش بیش از هزار درصدی قیمت آن شد.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، شیبا اینو نیز به تازگی در صرافی‌های ژاپنی کوین چک (Coincheck) و DMM Bitcoin لیست شده است.
بر اساس داده‌های بازار، در یک ماه اخیر، قیمت میم کوین‌های شیبا، پپه و بانک، به ترتیب ۲۵، ۱۶ و ۳۵۰ درصد افزایش یافته است.





#فرش #قرمز #صرافیهای #سراسر #جهان #برای #میم #کوینهای #محبوب #بازار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply