Sunday, May 12, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههفته سوم دسامبر برای ارز دیجیتال ریپل (XRP) بسیار پرنوسان بوده است. در حالی که با توجه به روند پرنوسان قیمت، تسلط گاوها یا خرس‌ها بر بازار مشخص نیست، اما این ارز دیجیتال توانسته به حمایت مناسبی بالاتر از سطح روانی ۰٫۶ دلار دست یابد.

این سطح افقی تقریبا با خط روند حمایتی یک الگوی مثلثی همسو بوده و در نتیجه، پتانسیل افزایش قیمت XRP به سطوح بالاتر را افزایش می‌دهد.xrp-price-prediction-pattern-sets-xrp-for-26-rallyبا توجه به نمودار قیمت ریپل، باریک شدن محدوده معاملاتی بین دو خط روند همگرا نشان می‌دهد که حرکت جانبی طولانی نخواهد بود و احتمال یک بریک آوت قاطع وجود دارد. در این میان، قیمت ریپل چند بار از خط روند پایینی برگشته که فشار قوی تقاضا در این سطوح را برجسته می‌کند.
در صورت بریک آوت ریپل از ساختار الگوی مثلثی، شتاب خرید افزایش خواهد یافت. در نتیجه رالی پس از بریک آوت، قیمت XRP می‌تواند با یک رشد ۲۶٫۵۵ درصدی به ۰٫۸۴ دلار برسد و حتی احتمال تداوم این رالی به سمت سطوح ۰٫۹۳ دلار و ۱ دلار هم وجود دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


باند بولینگر: مرز مسطح اندیکاتور باند بولینگر به عنوان یک مقاومت و حمایت اضافی عمل می‌کند.
همگرایی-واگرایی میانگین متحرک: تقاطع صعودی بین خط MACD (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) در بازه‌های زمانی بالاتر مانند هفتگی، بر چشم‌انداز صعودی در بلندمدت تأکید می‌کند.





#تحلیل #قیمت #ریپل #منتظر #XRP #یک #دلاری #قبل #از #پایان #سال #۲۰۲۳ #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply