Saturday, May 11, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت بیت کوین بار دیگر در یک روند صعودی قرار گرفته؛ زیرا انتظارات به نفع تأیید اولین صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده افزایش یافته است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با ۲٫۸۷ رشد در ۲۴ ساعت گذشته، به ۴۳،۶۲۰ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم بیش از ۸۵۴ میلیارد دلار است.
از زمانی که بلک‌راک (BlackRock)، ویزدام‌تری (WisdomTree) و چند شرکت دیگر، پرونده خود برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین را به‌روز کرده‌اند، جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر تأیید این محصول است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، شرکت QCP Capital معتقد است که اولین ETF اسپات بیت ‌کوین در آمریکا ممکن است زودتر از زمان پیش‌بینی شده و در کمتر از سه هفته تأیید شود.
انتظار می‌رود که این تأییدیه احتمالاً در زمان بسته شدن بازار در ۵ ژانویه یا بین ۸ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شود. به ویژه که بحث طولانی‌مدت بین روش‌های تسویه «فقط نقدی» و «غیرنقدی» هم با اکثر شرکت‌های متقاضی حل شده و بسیاری از آنها رویکرد «فقط نقدی» را که مورد تأیید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است، انتخاب کرده‌اند.
با نزدیک شدن به تاریخ راه‌اندازی، QCP Capital همچنین یک پیش‌بینی مهم را در مورد تقاضای اولیه برای ETF اسپات بیت کوین، ارائه کرده است.
به گفته این شرکت، برخلاف انتظارات بازار، این احتمال وجود دارد که تقاضای واقعی در مراحل اولیه کاهش یابد و به طور بالقوه منجر به سناریوی «فروش اخبار» در هفته دوم ژانویه شود.
با توجه به این موضوع، تیم QCP Capital انتظار مقاومت بالایی را برای بیت کوین، در منطقه ۴۵ هزار تا ۴۸٫۵ هزار دلار ترسیم می‌کند و می‌گوید که احتمال بازگشت به سطح ۳۶ هزار دلار قبل از ازسرگیری روند صعودی وجود دارد.
این پیش‌بینی برخلاف گزارش Matrixport است که بر اساس آن، قیمت بیت کوین می‌تواند با تأیید ETF اسپات به بالای ۵۰ هزار دلار برسد.
در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که با نزدیک شدن به تاریخ تأیید ETF، نهنگ‌های بیت کوین بار دیگر به بازار بازگشته‌اند و ممکن است شاهد انباشت سنگین آنها در طول اصلاحات قیمتی باشیم.

واکنش بازار به ETF اسپات اتریوم چه خواهد بود؟

از طرفی، QCP Capital همچنین می‌گوید که اتریوم می‌تواند یک فرصت جذاب را برای کسانی که از بازی عقب مانده‌اند، ارائه کند. در واقع، اگرچه فعالان بازار این روزها بر روی تأیید احتمالی ETF اسپات بیت کوین تمرکز کرده‌اند، اما این وضعیت ممکن است به سرعت به نفع یک ETF اسپات اتریوم تغییر کند.
این پیش‌بینی می‌تواند منجر به سناریویی شود که در آن، سرمایه‌گذاران از بازار بیت کوین به اتریوم مهاجرت می‌کنند.


#بازگشت #نهنگها #به #بازار #ETF #بیتکوین #زودتر #از #حد #انتظار #تأیید #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply