Monday, May 13, 2024


روز گذشته، سولانا به زیر حمایت ۷۰ دلاری سقوط کرده بود و بسیاری از تحلیلگران از ادامه روند کاهشی خبر می‌دادند اما با سلاخی خرس‌ها توسط گاوها، ورق برگشت و سولانا توانست از مقاومت ۷۵ دلاری عبور کند. در این مطلب به بررسی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در شبانه روز گذشته می‌پردازیم.

به گزارش والکس، قیمت بیت کوین که روز گذشته برای حفظ حمایت ۴۰۵۰۰ دلاری تلاش می‌کرد، با ثبت ۴.۵ درصد رشد، بار دیگر از مقاومت ۴۲ هزار دلاری عبور کرد. با بررسی ارزش بازار بیت کوین متوجه می‌شویم که در ۲۴ ساعت اخیر حدود ۳۴ میلیارد دلار نقدینگی به سمت این رمزارز سرازیر شده و با تقویت فشار خرید، شاخص ترس و طمع روی عدد ۷۳ و طمع شدید قرار گرفته است.

دامیننس بیت کوین نیز روندی صعودی داشته و به ۵۳.۵۰ درصد رسیده است. این نشان می‌دهد که احتمالا هنوز صحبت از آلت سیزن بسیار زود است و در شرایطی که بیت کوین سلطه خود را بیشتر از قبل اعمال می‌کند، جایی برای عرض اندام آلت کوین‌ها باقی نمی‌ماند. 

اگر احساسات مثبت تقویت شوند این احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به ۴۵ هزار دلار برسد. ناظران بر این باورند که در شرایط فعلی این اتفاق دور از ذهن نیست. در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳۸۴۱ تریدر با مجموع ۲۲۴.۳۹ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شده‌اند 

سولانا مقاومت را شکست؛ سایر آلت کوین‌ها در چه وضعیتی هستند؟

قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته با حدود ۹ درصد رشد از مقاومت ۷۵ دلاری عبور کرد. سولانا در دو هفته اخیر موفق به شکست این مقاومت نشده بود. سولانا اکنون در حدود ۷۵.۸۲ دلار معامله می‌شود و روند صعودی همچنان ادامه دارد. 

اتریوم نیز سطح ۲۲۰۰ دلاری را با موفقیت پس گرفت. قیمت اتریوم دیروز در حدود ۳ درصد رشد کرد و به ۲۲۳۶ دلار رسید. بایننس کوین، ریپل، آوالانچ، دوج کوین، ترون، پولکادات، متیک، تون کوین و شیبا نیز روز گذشته در حدود ۱ تا ۳ درصد رشد کردند.

قیمت کاردانو در ادامه روند صعودی خود، با حدود ۷ درصد رشد از ۰.۶۱ دلار عبور کرد. چین لینک نیز حدود ۶ درصد افزایش قیمت را ثبت کرد. 

اما رمزارز سی (SEI) با ۳۳.۵ درصد رشد توانست عنوان پرسودترین رمزارز بازار در ۲۴ ساعت اخیر را از آن خود کند.  اینجکتیو (INJ) با ۲۵ درصد و وونتورک (WOO) با ۱۷ درصد رشد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. جالب است بدانید که قیمت وو نتورک در دو هفته اخیر بیش از ۶۲ درصد سود را به خریداران خود هدیه داده است.

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال لباس سبز بر تن کرده است، FTT با ۶.۵ درصد کاهش قیمت بدترین عملکرد را در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار داشت. قیمت اف‌تی‌ایکس توکن این هفته در حدود ۳۰ درصد سقوط کرده است. با نگاهی کلی به بازار ارزهای دیجیتال می‌توان گفت که بار دیگر احساسات صعودی غالب شده و در چنین شرایطی لازم است از رفتارهای احساسی اجتناب کنیم.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.


#سلاخی #غیرمنتظره #خرسها #سولانا #با #هجوم #گاوها #از #دلار #عبور #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply