Friday, May 17, 2024


دو پروژه هوش مصنوعی سینگولارینی نت (SingularityNET) در شبکه کاردانو و فچ ای آی (Fetch.AI) همکاری هیجان انگیزی را برای مقابله با بزرگترین چالش‌های هوش مصنوعی اعلام کردند.

به گزارش والکس و به نقل از یوتودی، فچ ای آی در صفحه X خود اعلام کرد ما در حال همکاری با SingularityNET برای مقابله با بزرگترین چالش‌های هوش مصنوعی هستیم. مشارکت راهبردی ما با سینگولاریتی نت نوید تأثیری دگرگون‌کننده بر توسعه و استقرار AI و AGI در چارچوب‌های زیرساخت غیرمتمرکز می‌دهد. این مشارکت پیشگامانه، بر غلبه بر اشتباهات مدل زبانی بزرگ (large language model) و تقویت استدلال چند مرحله‌ای با استفاده از فناوری غیرمتمرکز تمرکز خواهد کرد.

مدل‌های زبان بزرگ (LLM) بعضا خروجی‌های نادرست یا نامربوط تولید کنند که این مشارکت به حل این مشکل می‌پردازد.

توییت فچ آی ای در مورد همکاری با سینگولاریتی نتتوییت فچ آی ای در مورد همکاری با سینگولاریتی نت

سینگولاریتی نت نیز در صفحه X خود این همکاری را تایید کرد:
همکاری استراتژیک ما با Fetch.AI نوید یک تأثیر متحول‌ کننده بر توسعه و استقرار هوش مصنوعی و AGI در چارچوب‌های زیرساخت غیرمتمرکز را می‌دهد.

تویین سینگولاریتی وب در مورد همکاری با فچ آی ایتویین سینگولاریتی وب در مورد همکاری با فچ آی ای

ارزش FET توکن اصلی بلاکچین Fetch.AI، در واکنش به انتشار این خبر رشد داشته و ۶.۱۱ درصد افزایش یافت و به ۰.۷۲ دلار رسید. رشد این توکن در هفت روز گذشته، ۳۵.۲۱ درصد بوده است. توکن AGIX رمزارز بومی سینگولاریتی نت نیز تحت تاثیر انتشار این خبر ۳.۱۲ درصد افزایش یافت و به ۰.۳۴۶ دلار رسید. هر دو این رمزارزها در زمان انتشار این خبر با اصلاحات قیمتی همراه بوده‌اند.

به‌روزرسانی بزرگ شبکه فچ آی ای

در یک توییت، پروتکل غیرمتمرکز هوش مصنوعی Fetch.AI با جامعه خود پیشنهاد ارتقای شبکه را به اشتراک گذاشت که تا چند هفته دیگر انجام خواهد شد. به این ترتیب، فچ آی ای یک جدول زمانی ارائه کرد که نشان می‌دهد این پروپوزال حاکمیتی قرار است در ۸ ژانویه (۱۹ دی ماه) برای رای‌گیری ارائه شود.

سپس، در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر ارتقاء آغاز خواهد شد و شبکه ممکن است در نتیجه ارتقاء دچار قطعی موقت شود. این به‌روزرسانی، بر بهبود اقدامات لازم برای توسعه‌‌ها و پشتیبانی شبکه در کیف پول سخت‌ افزاری انجام خواهد شد. علاوه‌براین ویژگی‌های جدید کلیدی، مانند قابلیت حاکمیتی برای توکن‌های MOBX و NOMX، اصلاح Cosmos-sdk app-DB، پشتیبانی از Ledger Nano S-Plus برای امنیت بالاتر و سازگاری با macOS Ventura معرفی خواهند شد.


#این #دو #پروژه #محبوب #هوش #مصنوعی #برای #توسعه #بر #بستر #بلاکچین #با #یکدیگر #همکاری #میکنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply