Monday, May 13, 2024


dormant-ethereum-eth-whale-reawakens-to-spark-sell-off-fears-

زمان مطالعه: 2 دقیقهنهنگ خفته اتریوم (ETH) پس از سه سال عدم فعالیت، از خواب بیدار شد. بر اساس بررسی‌های انجام شده، این نهنگ اتریوم در مجموع ۵۰۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۱۱.۳ میلیون دلار را به صرافی کوین بیس انتقال داده است.

به طور معمول، زمانی که واریز به پلتفرم‌های معاملاتی انجام می‌شود، اغلب نشانه‌ای از فروش است. به نظر می‌رسد این نهنگ اتریوم نیز چنین تصمیمی دارد.

طبق داده‌های بازار، این نهنگ اتریوم از سال ۲۰۱۷، زمانی که قیمت هر اتریوم ۶۰ دلار بود، دریافت اتریوم را آغاز کرده است. آخرین واریزی بزرگ به کیف پول این نهنگ، مربوط به سه سال پیش بود که این نهنگ مجموعاً ۲۵,۳۹۸ اتریوم را دریافت کرد.

با توجه به قیمت فعلی اتریوم، ارزش این موجودی ۵۷,۹۴۰,۴۳۱ میلیون دلار است. هنگامی که این نهنگ بیدار شد، دو تراکنش آزمایشی با مقدار ۰.۰۷ اتریوم خروجی و ۰.۰۶۷ اتریوم ورودی انجام داد. پس از جابجایی ۵,۰۰۰ اتریوم، حالا این نهنگ تنها ۲۰,۳۹۸ اتریوم با ارزش تقریبی ۴۵.۸۸ میلیون دلار در اختیار دارد.

با بیدار شدن این نهنگ اتریوم که نشان‌دهنده وجود کیف‌های پول‌های مخفی و تأثیرگذار در شبکه است، می‌توان ادعا کرد که سایر ارزهای دیجیتال بزرگ نیز ممکن است شاهد بیداری مجدد آدرس‌های نهنگ‌های خود باشند.

همانطور که قبلاً نیز در رمزارز نیوز گزارش شده بود، یک آدرس اتریوم مربوط به دوره ICO در اواخر نوامبر بیدار شد و حدود ۳۰۰۰ اتریوم را به صرافی کراکن انتقال داد. علاوه بر اتریوم، آدرس‌های غیرفعال بیت‌کوین (BTC) نیز در روند بیداری نهنگ‌ها، حضور چشمگیر و پررنگی دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته انتقال هزاران اتریوم توسط نهنگ قدیمی به کوین بیس؛ فشار فروش در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#انتقال #هزاران #اتریوم #توسط #نهنگ #قدیمی #به #کوین #بیس #فشار #فروش #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply