Monday, May 13, 2024


investors-alert-shibs-falling-exchange-supply-may-fuel-price-surg

زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گفته کارشناسان، پس از یک دوره مطلوب در ماه‌های گذشته که در آن شیبا اینو (SHIB) بیش از ۶۰ درصد رشد کرده، رکود اخیر بازار بر پیشرفت آن تأثیر گذاشته است، اما نه به اندازه‌ای که سرمایه‌گذاران بالقوه را منصرف کند.

طبق گزارش‌ها، عرضه SHIB در صرافی‌های ارز دیجیتال اخیراً کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرده و در ۱۲ دسامبر به ۷.۵۸ درصد رسیده است.

برای مقایسه، در نظر بگیرید که این رقم در ژوئن سال جاری، نزدیک به ۹ درصد بود.کاهش توکن‌های SHIB موجود در پلتفرم‌های معاملاتی و تمایل به روش‌های خودحضانتی، عموماً یک تحول مثبت برای ارزش‌گذاری این میم کوین در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا فشار فروش فوری را از بین می‌برد.

در مقابل، افزایش درصد عرضه SHIB در صرافی‌ها ممکن است نشان‌دهنده یک اصلاح بالقوه در قیمت باشد. حتی در میان کاهش قیمت اخیر، SHIB به نقاط عطف قابل‌توجهی دست یافته است.

راه‌حل بلاکچین لایه ۲ شیباریوم از ابتدای دسامبر به طور مداوم رکوردهای جدیدی را برای تراکنش‌های روزانه ثبت کرده و کل تراکنش‌های شبکه را به مرز ۱۰۰ میلیون رسانده است.

از سوی دیگر، بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، جفت‌های معاملاتی جدیدی را برای شیبا در بازار اسپات خود در ۱۳ دسامبر معرفی کرد.

یکی از موارد قابل‌توجه، جفت معاملاتی شیبا و استیبل کوین اخیراً معرفی‌شده فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) است.در زمان نگارش خبر، شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۱ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۷ درصد رشد داشته است.

کمبود اخیر شیبا در صرافی‌ها، همراه با معامله این ارز دیجیتال بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه و ۱۹ روز سبز در ماه گذشته، می‌تواند به این معنی باشد که هنوز پتانسیلی برای کسب سود در آینده نزدیک وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کاهش موجودی شیبا در صرافی‌ها، سیگنالی برای تداوم رالی صعودی SHIB؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#کاهش #موجودی #شیبا #در #صرافیها #سیگنالی #برای #تداوم #رالی #صعودی #SHIB

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply