Friday, May 17, 2024


sol-price-resumes-rally-75

زمان مطالعه: 2 دقیقهبه نظر می‌رسد سولانا (SOL) در حال ثبت یک روند صعودی دیگر است. در حال حاضر سولانا در تایم فریم ۴ ساعته، بالای سطح حمایتی ۶۵ دلار باقی مانده و بالاتر از میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ روزه در قیمت ۶۸ دلار معامله می‌شود.

علاوه بر این، یک خط روند صعودی نیز از افزایش قیمت پشتیبانی می‌کند. پس از اصلاحات شکل‌گرفته در بازار ارزهای دیجیتال، سولانا نیز از منطقه ۷۷.۷۵ دلار به زیر ۷۵ و ۷۰ دلار سقوط کرد، اما ناحیه حمایتی قوی در ۶۵ دلار از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کرد.

به دنبال آن، قیمت SOL نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافت و از سطوح مقاومت ۶۸ و ۷۰ دلار گذشت. این حرکت صعودی حدود ۵۰ درصد از روند نزولی شکل‌گرفته را جبران کرد.sol-price-resumes-rally-75

در حال حاضر، سولانا در محدوده ۷۱ دلار معامله می‌شود و در نزدیکی مقاومت کلیدی ۷۲.۴۰ دلار که با سطح ۰.۶۱۸ فیبوناچی نیز همپوشانی دارد، قرار دارد. این مقاومت، مانعی اصلی بر سر راه افزایش قیمت سولانا در نظر گرفته می‎شود.

در صورت بریک اوت از این ناحیه، مقاومت مهم بعدی در قیمت ۷۵ دلار قرار دارد که در صورت صعود و تثبیت قیمت در بالای این ناحیه، انتظار رشد قیمت تا ۸۰ و ۸۵ دلار دور از ذهن نخواهد بود.

در مقابل، اگر قیمت توانایی عبور از مقاومت ۷۵ دلار را نداشته باشد، ممکن است شاهد کاهش قیمت تا حمایت ۶۸.۵۰ دلار باشیم.

حمایت کلیدی بعدی که در واقع با خط روند صعودی نمایش داده شده حمایت مطابقت دارد، در نزدیکی سطح ۶۵.۵۰ دلار است. اگر این حمایت شکسته شود، احتمال کاهش قیمت تا حمایت ۶۳.۵۰ دلار وجود دارد و در صورت شکست و تثبیت قیمت زیر این حمایت، کاهش قیمت تا ۵۶ دلار هم پیش‌بینی می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت سولانا: SOL تا کجا به رالی صعودی‌اش ادامه می‌دهد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تحلیل #قیمت #سولانا #SOL #تا #کجا #به #رالی #صعودیاش #ادامه #میدهد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply