Friday, May 17, 2024


shiba-inu-has-the-strongest-meme-coin-community-whos-second

زمان مطالعه: 2 دقیقهجدا از افزایش قیمت قابل‌توجه شیبا اینو (SHIB) در چند ماه گذشته، این میم کوین اخیراً به دلیل دیگری خبرساز شد.

همان‌طور که توسط ابزار تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی LunarCrush تخمین زده می‌شود، این توکن متعهدترین جامعه را دارد. طبق آمار، در ۱۲ دسامبر تقریباً ۲۴۰۰۰ پست (در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی) مربوط به شیبا اینو وجود داشت.

علاوه بر این، مشارکت‌های اجتماعی این میم کوین، از جمله لایک‌ها، ری‌توییت‌ها، پست‌ها و رأی‌های مثبت، از ۸۵ میلیون فراتر رفت. دوج کوین (DOGE) که بزرگ‌ترین میم کوین بر اساس ارزش بازار است، با ۲۲۳۰۰ پست و تقریباً ۵۰ میلیون تعامل در کانال‌های اجتماعی، در رتبه دوم قرار گرفت.

پپه کوین (PEPE) و فلوکی اینو (FLOKI) هم به ترتیب سوم و چهارم شدند و توکن بانک (BONK) نیز در جایگاه پنجم ایستاد.

بانک، اولین میم کوین با تم سگ بر بستر سولانا، با ۴۰۰ درصد افزایش قیمت در ۳۰ روز، رالی چشمگیر خود را در ابتدای ماه گذشته آغاز کرد و در ۹ دسامبر به بالاترین حد خود رسید. ارزش بازار BONK برای مدت کوتاهی از ۸۰۰ میلیون دلار فراتر رفت و این دارایی را به عنوان سومین دارایی بزرگ در کل قلمرو میم‌کوین‌ها تبدیل کرد.

شایان ذکر است که رشد رمزارزهای مبتنی بر میم اغلب بر اساس ترندهای بازار است و می‌توانند نوسانات سریع قیمت را در هر دو جهت تجربه کنند. در واقع، در حالی که آنها به سرمایه‌گذاران فرصت کسب سود قابل‌توجه را می‌دهند، می‌توانند زیان‌های وحشتناکی را نیز به همراه داشته باشند.

شیبا، دومین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، اخیراً به لطف راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ شیباریوم خود، سرفصل خبرها بوده است. این شبکه در چند روز گذشته به دو نقطه عطف مهم دست یافت، مجموع بلاک‌هایش بیشتر از ۲ میلیون شد و تراکنش‌هایش از مرز ۹۰ میلیون فراتر رفت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۵ رمزارز ترند بازار که بیشترین گفت‌وگوها را در شبکه‌های اجتماعی دارند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#رمزارز #ترند #بازار #که #بیشترین #گفتوگوها #را #در #شبکههای #اجتماعی #دارند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply