Saturday, May 11, 2024


بانک، پپه را از پیش‌ رو برداشت! آیا می‌تواند از شیبا هم پیشی بگیرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقهبانک (BONK)، میم کوینی با تم سگ که بر روی شبکه سولانا (SOL) فعال است، اخیراً افزایش‌های چشمگیری را تجربه کرده و اکنون توانسته به سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود.
بانک، پپه را از پیش‌ رو برداشت! آیا می‌تواند از شیبا هم پیشی بگیرد؟بر اساس داده‌های بازار، ارزش بازار این میم کوین توانست از پپه (PEPE) پیشی بگیرد. در طی ماه گذشته، بانک یک رشد ۳۷۰ درصدی را تجربه کرد که این امر منجر به افزایش ارزش بازار این میم کوین به ۷۶۲ میلیون دلار شد و از ارزش بازار ۶۷۵ میلیون دلاری پپه، عبور کرد.
در همان دوره، قیمت بانک از ۰.۰۰۰۰۰۲۸ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار افزایش یافت. این افزایش سریع قیمت حتی از میم کوین‌های قدیمی‌تری مانند شیبا (SHIB) که رشد ۲۰ درصدی را تجربه می‌کرد، بیشتر بود.

در حال حاضر، بانک بعد از دوج کوین (DOGE) با ارزش بازار ۱۴ میلیارد دلاری و شیبا با ارزش بازار ۶ میلیارد دلاری، در جایگاه سوم میم کوین‌ها قرار گرفته است.
عوامل متعددی از جمله لیست شدن این میم کوین در صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و کوکوین به پیشرفت‌های چشمگیر بانک کمک کرده‌اند.
بانک که در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد، شاهد رشد قابل‌توجه ۳۷۶۶ درصدی در هفته اول معاملاتی خود بود. متعاقباً قیمت آن کاهش یافت و برای تقریباً یک سال، در نزدیکی پایین‌ترین سطح تاریخی خود باقی ماند. با این حال، از ۲۱ اکتبر ۲۰۲۳، بانک افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرده و در سه ماه گذشته، یک رشد چشمگیر ۶۲۱۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بانک، پپه را از پیش‌ رو برداشت! آیا می‌تواند از شیبا هم پیشی بگیرد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#بانک #پپه #را #از #پیش #رو #برداشت #آیا #میتواند #از #شیبا #هم #پیشی #بگیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply