Thursday, May 16, 2024



شرکت Uphold کیف پول «Vault» را معرفی کرد. Vault یک کیف پول جدید خودامانی محسوب می‌شود. این شرکت در یک حرکت استراتژیک به طور انحصاری دسترسی زودهنگام به این کیف پول را به جامعه ریپل اعطا کرده است. Uphold متوجه وفاداری و مشارکت آنها شده و بدین صورت به آنها پاداش می‌دهد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoglobe، یکی از ویژگی‌های برجسته Vault مکانیزم نوآورانه جایگزین‌سازی کلیدهای آن است. این ویژگی به حل یکی از مشکلات دیرینه در دنیای ارزهای دیجیتال می‌پردازد که در آن از دست دادن کلیدهای خصوصی اغلب منجر به از دست رفتن غیرقابل برگشت سرمایه می‌شود. با Vault، کاربران می‌توانند فرآیند جایگزینی کلید خود را آغاز کنند. این امر آنها را قادر می‌سازد تا دسترسی خود به دارایی‌های از دست رفته را بازیابی کنند و یک شبکه ایمنی بسیار حیاتی فراهم می‌شود.

Vault بر روی یک سیستم سه کلیده کار می‌کند و به دو کلید برای جابجایی دارایی نیاز دارد، بنابراین کنترل کاربر بر روی سیستم تضمین می‌شود. این سیستم دربرگیرنده کلید خصوصی کاربر، کلید Vault و کلید Uphold (که برای امضای مشترک تراکنش‌ها و کمک به تعویض کلید استفاده می‌شود) است. اگر کلید خصوصی یا کلید Vault را گم کنید، کلید Uphold به شما کمک می‌کند که آنها را جایگزین کرده و دسترسی خود به دارایی‌های موجود در Vault را بازیابی کنید.

کیف پول والت

Vault در حال حاضر در مرحله بتای خود قرار دارد و انتظار می‌رود که در اوایل سال ۲۰۲۴ به صورت کامل عرضه شود. اگرچه Vault در ابتدا منحصر به جامعه ریپل است، اما این انحصار دائمی نخواهد بود. Uphold برای گسترش پشتیبانی از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در سه ماهه اول سال آینده برنامه دارد.

نوشته کیف پول جدید Uphold با یک ویژگی بسیار مهم رونمایی شد اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#کیف #پول #جدید #Upholdبا #یک #ویژگی #بسیار #مهم #رونمایی #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply