Friday, May 17, 2024


cardano-rides-bullish-wave-as-defi-tvl-surpasses-300-million

زمان مطالعه: 2 دقیقهیک تحلیلگر باتجربه به نام پاول (Paul)، از تأثیرات احتمالی تأیید یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در اوایل ژانویه بر چشم‌انداز گسترده‌تر ارزهای دیجیتال سخن گفته و علاوه بر این، این تحلیلگر به معرفی پروژه‌ها و پروتکل‌های جدید حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) در شبکه کاردانو (ADA) اشاره کرده است. اما چرا؟

افزایش اخیر قیمت کاردانو با فضای صعودی کلی بازار ارزهای دیجیتال همسو بوده و پروژه‌هایی مانند COPI و IAGON نیز افزایش ارزش قابل‌توجهی را تجربه می‌کنند.

همچنین بخش DeFi شبکه کاردانو با رشد سریع همراه است و ارزش کل قفل‌شده (TVL) به حدود ۳۰۲.۳۹ میلیون دلار می‌رسد. در واقع، این رشد تا حدی به افزایش قیمت ADA نسبت داده می‌شود.

در ادامه، پاول پروژه‌های خاصی در کاردانو را مورد توجه قرار داد و به رشد قابل توجه ۵۷ درصدی DexHunter در هفته گذشته اشاره کرد.

با این حال Cherrylend و IUSD با چالش‌هایی روبه‌رو گشتند و به دلیل عدم تعادل عرضه و تقاضا با مشکل مواجه شدند. در نتیجه، در میان گسترش و رشد کلی آن، تحلیل پاول بر عملکرد متنوع پروژه‌ها در شبکه کاردانو در فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز تأکید دارد.

کاردانو در حال حاضر در محدوده قیمت ۰.۶۲۲۷ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۴۳ درصد رشد داشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توجه ویژه تحلیلگر باتجربه به کاردانو چه دلیلی دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#توجه #ویژه #تحلیلگر #باتجربه #به #کاردانو #چه #دلیلی #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply