Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهطبق داده‌های وبسایت مساری (Messari)، اکوسیستم سولانا (SOL) رشد قابل‌توجهی داشته است، به طوری‌که آدرس‌های فعال هفتگی آن، از دسامبر ۲۰۲۲، دو برابر شده و به سطوح قبل از فروپاشی صرافی FTX رسیده است.solana-defi-network-activity-increasing-recover

سولانا در ابتدا تنها به عنوان یک مرکز دیفای راه‌اندازی شده بود. اما به مرور زمان به یک بلاکچین که خدمات متنوع ارائه می‌دهد، تبدیل شد. همین عوامل باعث افزایش ۴۷ درصدی ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سولانا و رسیدن این شاخص به ۱.۹ میلیارد دلار شده است.

با این حال، این تمام ماجرا نیست و سولانا با چالش‌هایی نیز روبرو است؛ به طور مثال، فعالیت‌های دیفای هنوز ۸۹ درصد کمتر از اوج ثبت‌شده خود در دو سال گذشته، با مقدار ۱۰ میلیارد دلار TVL است.

در این میان، سولانا نیز از نظر شاخص TVL در حوزه دیفای، نسبت به اوج تاریخی خود، کاهش ۷۴ درصدی را تجربه می‌کند.

علاوه بر آن، فعالیت کاربران، با وجود افزایش برنامه‌های مبتنی بر کاربر، از اوج خود در ماه ژوئن کاهش یافته است. حجم معاملات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز در شبکه سولانا از سپتامبر به سطحی نسبتاً ثابت رسیده که البته به طور قابل‌توجهی پایین‌تر از رکوردهای ثبت‌شده در گذشته است.

در این میان، قیمت سولانا در هفته‌های اخیر قدرت خود را به نمایش گذاشت و با ۵۵ درصد افزایش به ۶۳ دلار رسید. با این حال، قیمت سولانا هنوز حدود ۷۶ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سیگنال‌های ضدونقیض سولانا؛ آیا بخش دیفای می‌تواند به بهبود قیمت SOL کمک کند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#سیگنالهای #ضدونقیض #سولانا #آیا #بخش #دیفای #میتواند #به #بهبود #قیمت #SOL #کمک #کند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply