Thursday, May 16, 2024


solana-based-helium-hnt-jumps-50-in-instant-heres-reason

زمان مطالعه: 2 دقیقههمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، هلیوم (HNT) در ماه آوریل به بلاکچین سولانا (SOL) کوچ کرد و شبکه لایه ۱ بومی خود را برای رشد و موفقیت بیشتر کنار گذاشت.

حال، پروژه هلیوم اعلام کرده که کاربران در سراسر ایالات متحده می‌توانند به داده‌ها، صدا و متن نامحدود، از طریق یک خدمات تلفن همراه تازه راه‌اندازی‌شده، با هزینه ماهانه ۲۰ دلار، دسترسی داشته باشند. در نتیجه انتشار این خبر، قیمت رمزارز هلیوم در یک بازه زمانی کوتاه به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.

از زمان همکاری با T-Mobile در سپتامبر ۲۰۲۲، نوا لبز، شرکت پشتیبان شبکه هلیوم، در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی این طرح در سراسر کشور بوده است. در این طرح، و با استفاده از شبکه هلیوم، یک تلفن سراسری معرفی شد که از هات‌اسپات ارائه‌شده توسط مردم و شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

به دنبال این خبر، قیمت HNT از ۲.۷۵ به ۳ دلار در روز سه‌شنبه افزایش یافت و به دلیل فضای مثبت کلی در بازار ارزهای دیجیتال به رشد خود ادامه داد. این حرکت صعودی ادامه یافت و قیمت HNT اکنون به بیش از ۵.۳۳ دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش تقریبا ۳۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است که آن را به یکی از ارزهای دیجیتال پرسود‌ در بازار تبدیل می‌کند.

این افزایش ناگهانی قیمت و حجم معاملات هلیوم عمدتاً ناشی از اعلام راه‌اندازی طرح تلفن سراسری هلیوم موبایل بوده، که نشان‌دهنده پذیرش و کاربرد روزافزون خدمات شبکه این ارز دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته صعود غیرمنتظره هلیوم به جمع رمزارزهای پرسود بازار! علت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#صعود #غیرمنتظره #هلیوم #به #جمع #رمزارزهای #پرسود #بازار #علت #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply