Tuesday, May 14, 2024



۸۰ درصد از آدرس‌های بیت کوین اکنون در سود قرار دارند. نسبت ارزش بازار بیت کوین به ارزش تحقق‌یافته آن آخرین بار حدود ۲۴ درصد بوده و این یعنی اگر هولدرهای بیت‌ کوین دارایی‌های خود را به قیمت فعلی بفروشند، بیش از ۲۰ درصد سود خواهند کرد.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، داده‌های اخیر ارائه شده در مورد بیت کوین نشان می‌دهند که این ارز دیجیتال به بالاترین سطح سودآوری خود در نزدیک به دو سال گذشته دست یافته است.

IntoTheBlock گفته که در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از کیف پول‌های بیت کوین این دارایی را با سود نگهداری می‌کنند. این رقم بالاترین سطح سودآوری بیت کوین از ماه دسامبر ۲۰۲۱ است.

سطح سودآوری فعلی، بیت کوین را در موقعیتی مشابه آنچه که در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ و قبل از آغاز بولران دیده بودیم قرار می‌دهد.

علاوه بر این، رشد قابل‌توجهی در انباشت دارایی نهادی وجود دارد و این امر با افزایش تعداد کیف پول‌هایی که ۱۰۰۰ بیت کوین یا بیشتر را نگهداری می‌کنند، مشهود است.

بررسی روند قیمت بیت کوین از ابتدای سال تا به امروز

بررسی روند قیمت بیت‌ کوین در تایم فریم روزانه تفاوت قابل‌توجهی را بین قیمت اسپات در ابتدای سال و حال حاضر نشان می‌دهد.

بیت کوین سال ۲۰۲۳ را در محدوده قیمتی ۱۶ هزار دلار آغاز کرد و متعاقباً با رشد مداومی که داشت به محدوده قیمتی ۲۲ هزار دلار رسید.

علاوه بر این، قیمت در ادامه به ۲۶ هزار دلار افزایش یافت. آدرس‌های زیادی در این نقاط وارد بازار شدند و به سطح فعلی سودآوری کمک کردند.

نمودار روزانه BTC/USD
نمودار روزانه BTC/USD
    <div class="box shadow  aligncenter" style="width:100%">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span><strong>تحلیل بیت کوین</strong>
        </div>
    </div>

تجزیه و تحلیل شاخص MVRV بیت کوین

تجزیه و تحلیل نسبت ارزش بازار بیت کوین به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) در ۱۸۰ روز گذشته که توسط سنتیمنت (Santiment) ارائه شده نیز داده‌های سودآوری IntotheBlock را تأیید می‌کند.

نمودار MVRV نشان می‌دهد که هولدرها به طور مداوم در وضعیت سودآور باقی مانده‌اند و این روند تنها گاهی اوقات به زیر سطح صفر رسیده است. از حدود ۲۰ اکتبر، نسبت ارزش بازار بیت کوین به ارزش تحقق‌یافته آن دائماً توانسته سطوح بالای صفر خود را حفظ کند.

نسبت MVRV در مقیاس ۱۸۰ روزه
نسبت MVRV در مقیاس ۱۸۰ روزه

MVRV آخرین بار حدود ۲۴ درصد بود. این یعنی هولدرهای بیت‌ کوین در صورتی که بخواهند دارایی‌های خود را به قیمت فعلی بازار بفروشند، بیش از ۲۰ درصد سود خواهند کرد.

همچنین این روند نشان می‌دهد که پس از آغاز یک بولران به طور کامل، آدرس‌های بیشتری ممکن است وارد سود شوند.

نوشته بیش از ۸۰ درصد از کیف پول‌های بیت کوین اکنون در سود هستند اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#بیش #از #۸۰ #درصد #از #کیف #پولهای #بیت #کوین #اکنون #در #سود #هستند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply