Friday, May 17, 2024



قیمت بیت کوین در ۳۲۹ روز گذشته بیش از  134.32 درصد رشد کرده است. اگر فردی در دی ماه سال گذشته ۱۰۰۰ دلار بیت کوین خریده بود، اکنون حدود ۲۳۴۳ دلار سرمایه داشت. با در نظر گرفتن هر تتر ۵۰ هزار ۴۰۰ تومان (نرخ فعلی)، این فرد حالا مالک بیش از ۱۱۸ میلیون تومان بیت کوین بود. 

به گزارش والکس، یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری در بیت کوین در ژانویه ۲۰۲۳ (دی ۱۴۰۱)، اکنون به ارزش ۲.۴۳ میلیون دلار رسیده است. بیت کوین بعد از یک سال سخت، زمانی که وارد سال ۲۰۲۳ شد روند بهبودی را آغاز و به تدریج زیان سرمایه‌گذاران را با سود جایگزین کرد.

براساس داده‌های تریدینگ ویو (TradingView)، بیت کوین اولین کندل هفتگی سال ۲۰۲۳ را با قیمت ۱۶۵۵۲ دلار باز کرد و حالا در حال تثبیت خود در بالای مقاومت ۳۸۹۰۰ دلار است. قیمت بیت کوین در شبانه روز گذشته تحت تاثیر احساسات صعودی از ۳۹ هزار دلار عبور کرد و تحلیلگران معتقدند که این رمزارز تا پایان سال ۲۰۲۳ از ۴۰ هزار دلار عبور خواهد کرد.

news-1000-bitcoin-investment-in-2023
نمودار هفتگی BTC/USD در BITSTAMP

اما خریداران بیت کوین در سال ۲۰۲۱ هنوز در ضرر هستند. افرادی که بیت کوین را در اوج قیمتی خریداری کردند باید منتظر افزایش قیمت ۷۷ درصدی از سطح فعلی باشند. یک سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری در بیت کوین در بالاترین رقم تاریخ یعنی ۶۹۰۰۰ دلار، اکنون ارزشی در حدود ۵۶۲.۳ دلار دارد. 

هر دو سناریو صعودی و نزولی، اهمیت مدیریت ریسک و داشتن یک استراتژی مشخص در هنگام سرمایه‌گذاری را برجسته می‌کنند. بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال انتظار دارند که بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به رکورد قیمتی جدیدی برسد. کاهش نرخ بهره، احتمال تایید ETF های اسپات بیت کوین و هاوینگ ۲۰۲۴ از جمله عواملی هستند که می‌توانند سوخت رالی صعودی را تامین کنند.

    <div class="box warning  " style="width:100٪">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span>این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. 
        </div>
    </div>

نوشته اگر پارسال ۱۰۰۰ دلار بیت کوین خریده بودید، حالا چقدر سرمایه داشتید؟ اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#اگر #پارسال #دلار #بیت #کوین #خریده #بودید #حالا #چقدر #سرمایه #داشتید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply